Succes historie med Logitech support
Jeg har en Logitech MX1100 mus som er blevet tydelig defekt(har skrevet en del om min mus på Linuxin) den kunne lige pludselig ikke reagere efter batterierne var blev opladet, når jeg brugte musen (cursoren), tager til odense og for den renset med trykluft og testet den virker stadig ikke med cursoren.
Langt om længe kommer jeg hjem uden ny mus og ringer til Logitech support 38 32 31 20 (so m anbefalet det sted jeg var først computeam)og snakker med en mand der synes det lyder underligt, han spørger hvor gammel den er, jeg siger den er over 2 år (heldigvis er der 3 års garanti) oplyser p/d nummer og P/N nummer og snakker lidt frem og tilbage,den er inden for garantiperioden, oplyser min adresse, navn, e-mail og så videre, bliver spurgt om jeg vil have en m705 eller mx performance mus og jeg vælge den jeg mener er den bedste og som er den der afløser min mx1100 mus.
Super support fra logitechs side af, så har du problemer med din Logitech mus skal du uden tvivl ringe ind og snakke med dem
Langt om længe kommer jeg hjem uden ny mus og ringer til Logitech support 38 32 31 20 (so m anbefalet det sted jeg var først computeam)og snakker med en mand der synes det lyder underligt, han spørger hvor gammel den er, jeg siger den er over 2 år (heldigvis er der 3 års garanti) oplyser p/d nummer og P/N nummer og snakker lidt frem og tilbage,den er inden for garantiperioden, oplyser min adresse, navn, e-mail og så videre, bliver spurgt om jeg vil have en m705 eller mx performance mus og jeg vælge den jeg mener er den bedste og som er den der afløser min mx1100 mus.
Super support fra logitechs side af, så har du problemer med din Logitech mus skal du uden tvivl ringe ind og snakke med dem
Kommentarer