• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Af evang.dk | 18.10.2008 18:52

mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,-

Køb og Salg
Interesseret i et mediecenter eller en hjemmeserver?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57008239

mini-ITX SP13000 via EPIA motherboard + 1gb ram + silverstonekabinet inkl strømforsyning

se billeder/annonve på DBA og giv et bud
  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

Kommentarer8

# 1

17 år 8 måneder siden

Permalink

Indsendt af coday den 18. oktober 2008 kl. 19:19

Permalink

Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,-

Dvs at der ikke mangler noget for at køre et mediecenter(udover tv kort...)?
Lige et par spørgsmål: Hvor meget larmer det? Hvilken farve er kabinettet(evt nogle billeder..)? Hvor stor er harddisken? Og sidst men ikke mindst hvorfor sælges det?

Kan se fra overskriften at de regner med min 1000kr?

Edit: Kan se at der er billeder..
  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

# 2

17 år 8 måneder siden

Permalink

Indsendt af evang.dk den 18. oktober 2008 kl. 19:50

Permalink

Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,-

sælges fordi jeg aldrig får lavet noget mediecenter selv

sort kabinet - hd er sikkert 30gb - ved det ikke med sikkerhed

det er ikke helt lydløst, der sidder en lille blæser på motherboard, men det der larmer mest er harddisken

køreklart udover tv-tuner kort - inkl slimline dvd brænder!
  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

# 3

17 år 8 måneder siden

Permalink

Indsendt af coday den 18. oktober 2008 kl. 19:54

Permalink

Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,-

Okay jeg vil gerne byde 1000kr plus porto. Men vi skal lige snakke sammen om betaling og hvordan jeg får den.

Har du nogen deadline for hvornår du stoppe med at tage bud?
  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

# 4

17 år 8 måneder siden

Permalink

Indsendt af mich den 18. oktober 2008 kl. 20:13

Permalink

Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,-

Ved du hvor stort strømforbruget er?
  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

# 5

17 år 8 måneder siden

Permalink

Indsendt af evang.dk den 19. oktober 2008 kl. 10:18

Permalink

Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,-

strømforbruget kender jeg ikke, men har googlet målinger på lign systemer på omkring 30watt
  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

# 6

17 år 8 måneder siden

Permalink

Indsendt af coday den 19. oktober 2008 kl. 12:57

Permalink

Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,-

#5 Jeg spørgere igen. Har du nogen tidsfrist for hvornår du stopper med at tage bud?
  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

# 7

17 år 8 måneder siden

Permalink

Indsendt af evang.dk den 19. oktober 2008 kl. 13:37

Permalink

#6 / Coday:

Solgt til Coday for 1000kr :-)

  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

# 8

17 år 8 måneder siden

Permalink

Indsendt af nickoe den 20. oktober 2008 kl. 14:54

Permalink

Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,-

lol :P
  • Log ind eller opret dig for at tilføje kommentarer

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !