• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Titel Skrevet af Oprettelsesdato Forum
Re: Computer skabt til linux Birkelund 25 feb 2009 - 18:00 Hjælp generelt
Re: The Perfect Desktop-Debian Lenny cubano 25 feb 2009 - 17:47 Nyhed
Re: Computer skabt til linux Birkelund 25 feb 2009 - 17:25 Hjælp generelt
#5 Han skal bare enable anden 25 feb 2009 - 17:06 Hjælp generelt
#5 Eller en PAE enablet anden 25 feb 2009 - 16:38 Hjælp generelt
Re: SSLUG-Lokalgruppen Næstved cubano 25 feb 2009 - 16:34 Nyhed
#4 Fordi du skal bruge 64 anden 25 feb 2009 - 16:27 Hjælp generelt
Re: X-fi lydkort og ubuntu anden 25 feb 2009 - 16:22 Hjælp generelt
Re: tv2 i Debian hvordan? ajbo 25 feb 2009 - 16:20 Hjælp generelt
Re: tv2 i Debian hvordan? ajbo 25 feb 2009 - 16:17 Hjælp generelt
Den er da flot! Jeg tror cubano 25 feb 2009 - 15:51 Nyhed
Re: The Perfect Desktop-Debian Lenny cubano 25 feb 2009 - 15:50 Nyhed
Re: Hvilket Styresystem i linux platformen håndtere Flash spil b rmax 25 feb 2009 - 14:39 Spil
Re: tv2 i Debian hvordan? ajbo 25 feb 2009 - 14:27 Hjælp generelt
eks iptables med DNAT b0nde 25 feb 2009 - 13:32 Hjælp generelt
Re: Hvilket Styresystem i linux platformen håndtere Flash spil b rmax 25 feb 2009 - 13:29 Spil
Pølsevogn rmax 25 feb 2009 - 13:19 Spil
Re: The Perfect Desktop-Debian Lenny cubano 25 feb 2009 - 13:09 Nyhed
flash version? rmax 25 feb 2009 - 12:08 Spil
Er det et 64 bit system? I rmax 25 feb 2009 - 12:00 Spil
Re: Hvilket Styresystem i linux platformen håndtere Flash spil b rmax 25 feb 2009 - 11:38 Spil
zattoo pris ajbo 25 feb 2009 - 11:23 Hjælp generelt
Re: Ny install, hvad med rettigheder på gl. home? bortex 25 feb 2009 - 11:16 Installationshjælp
#5 Tja redemann - Grin du larskhansen 25 feb 2009 - 11:05 Hjælp generelt
Ikke kun om tv2 men.. En ajbo 25 feb 2009 - 10:40 Hjælp generelt
#0Du skal selvf. sørge for bortex 25 feb 2009 - 10:07 Installationshjælp
Re: Re: Ny install, hvad med rettigheder på gl. home? bortex 25 feb 2009 - 09:54 Installationshjælp
Re: Ny install, hvad med rettigheder på gl. home? bortex 25 feb 2009 - 09:43 Installationshjælp
Re: Debian box som gateway / router b0nde 25 feb 2009 - 08:15 Hjælp generelt
Re: Små "fejl" saebekassebil 25 feb 2009 - 08:09 Linuxin.dk
Re: Små "fejl" saebekassebil 25 feb 2009 - 07:37 Linuxin.dk
Firestarter er også en mulighed b0nde 25 feb 2009 - 01:04 Hjælp generelt
Re: Skærmopdateringshastighed? saebekassebil 25 feb 2009 - 00:55 Hjælp generelt
#20: bare fordi det er Anonym 24 feb 2009 - 23:58 Løst og fast
Mange tak.. Vil prøve dit Franz-ubuntu8.10 24 feb 2009 - 23:08 Hjælp generelt
super nørden Anonym 24 feb 2009 - 23:03 Løst og fast
flere måder at få fat i programmer på btonice 24 feb 2009 - 22:34 Hjælp generelt
#1 Creative har sådan se anden 24 feb 2009 - 22:30 Hjælp generelt
Re: Re: "Lysstyrken" kan ikke ændres på bærbar?! Raev 24 feb 2009 - 22:29 Hjælp generelt
Re: Små "fejl" saebekassebil 24 feb 2009 - 21:43 Linuxin.dk
*sniff* *sniff* Jeg er da stig65 24 feb 2009 - 21:19 Nyhed
Re: tv2 i Debian hvordan? ajbo 24 feb 2009 - 20:38 Hjælp generelt
kort sagt: giv op. Du har anden 24 feb 2009 - 20:22 Hjælp generelt
#1 ajbo 24 feb 2009 - 20:09 Hjælp generelt
Re: Installering af programmer btonice 24 feb 2009 - 20:06 Hjælp generelt
Re: Debian box som gateway / router b0nde 24 feb 2009 - 19:58 Hjælp generelt
Re: X-fi lydkort og ubuntu anden 24 feb 2009 - 19:57 Hjælp generelt
Re:Re: Debian box som gateway / router b0nde 24 feb 2009 - 19:50 Hjælp generelt
Re: Debian box som gateway / router b0nde 24 feb 2009 - 19:18 Hjælp generelt
Re: Installering af programmer btonice 24 feb 2009 - 17:36 Hjælp generelt
Pagination
  • First page « First
  • Previous page ‹‹
  • …
  • Side 1408
  • Side 1409
  • Nuværende side 1410
  • Side 1411
  • Side 1412
  • …
  • Next page ››
  • Last page Last »

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !