• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Titel Skrevet af Oprettelsesdato Forum
@unreal Man kan også vende unreal 9 feb 2009 - 13:45 Løst og fast
Re: hvorfor ikke klik og Installer unreal 9 feb 2009 - 13:32 Løst og fast
#2 Ganske fornuftig koitohay 9 feb 2009 - 13:19 Installationshjælp
Re: Tvinge X til at starte uden skærm prooi 9 feb 2009 - 13:11 Multimedia / lyd / video etc.
Re: #9 unreal 9 feb 2009 - 13:09 Løst og fast
Re: hvorfor ikke klik og Installer unreal 9 feb 2009 - 12:42 Løst og fast
Re: Er Windows mere brugervenligt end Linux?? snakee 9 feb 2009 - 12:41 Løst og fast
Re: fjern fedora kde dkkasper 9 feb 2009 - 12:32 Hjælp generelt
Re: Ubuntu 8,04.2 i sort skærm ved gdm efter opdatering hoppendekanin 9 feb 2009 - 12:32 Hjælp generelt
Re: Er Windows mere brugervenligt end Linux?? snakee 9 feb 2009 - 12:27 Løst og fast
Re: ÆØÅ taster på Iphone?! koitohay 9 feb 2009 - 12:21 Installationshjælp
Re: hvorfor ikke klik og Installer unreal 9 feb 2009 - 11:39 Løst og fast
Re: Er Windows mere brugervenligt end Linux?? snakee 9 feb 2009 - 11:29 Løst og fast
One Click Install for openSuSE unreal 9 feb 2009 - 11:20 Løst og fast
Re: hvorfor ikke klik og Installer unreal 9 feb 2009 - 11:01 Løst og fast
Re: Er Windows mere brugervenligt end Linux?? snakee 9 feb 2009 - 10:59 Løst og fast
Re: hvorfor ikke klik og Installer unreal 9 feb 2009 - 10:59 Løst og fast
Re: Re: Er Windows mere brugervenligt end Linux?? snakee 9 feb 2009 - 10:58 Løst og fast
Re: hvorfor ikke klik og Installer unreal 9 feb 2009 - 10:56 Løst og fast
Re: hvorfor ikke klik og Installer unreal 9 feb 2009 - 10:54 Løst og fast
Det slår mig... cubano 9 feb 2009 - 10:48 Nyhed
hvorfor ikke klik og Installer unreal 9 feb 2009 - 10:45 Løst og fast
kanont det virker Mange tak slettet_230220 9 feb 2009 - 10:38 Hjælp generelt
Re: Vindu spørgsmål (IKKE WINDOWS) slettet_230220 9 feb 2009 - 10:27 Hjælp generelt
ka' du ikk' bare... dkkasper 9 feb 2009 - 10:17 Hjælp generelt
#3 Takker jeg ser lidt på sv-erik 9 feb 2009 - 09:43 Hjælp generelt
Re: Best ydende dist med rt-kerne ? sv-erik 9 feb 2009 - 09:32 Hjælp generelt
#1 Det er det sikket, det er sv-erik 9 feb 2009 - 09:06 Hjælp generelt
#18: jeg tror umiddelbart irit 9 feb 2009 - 08:55 Hjælp generelt
Re: Best ydende dist med rt-kerne ? sv-erik 9 feb 2009 - 08:53 Hjælp generelt
Re: Linux distributioner år 2000 cubano 9 feb 2009 - 08:23 Nyhed
Re: Debian vs ubunto dudsen 9 feb 2009 - 04:59 Software
Hvorfor alt det MS spam herinde? stig65 9 feb 2009 - 03:54 Løst og fast
Re: Linux distributioner år 2000 cubano 9 feb 2009 - 03:20 Nyhed
#6: lol.. m$ har sgu da ikke stig65 9 feb 2009 - 01:48 Hardware
#9 Oh my god, er det cubano 9 feb 2009 - 01:41 Nyhed
#8 Medmindre man ikke kunne cubano 9 feb 2009 - 01:05 Nyhed
Re: Linux distributioner år 2000 cubano 8 feb 2009 - 22:29 Nyhed
Re: ÆØÅ taster på Iphone?! koitohay 8 feb 2009 - 22:26 Installationshjælp
Re: The 10$ Laptop a.k.a The end of the world! t. arcane 8 feb 2009 - 22:18 Løst og fast
Re: Linux distributioner år 2000 cubano 8 feb 2009 - 22:15 Nyhed
Re: Asus EeePC900, Linux. Jeg er helt ny og kender kun Win. Hjæl thebuchstar 8 feb 2009 - 21:23 Installationshjælp
Der er en guide thebuchstar 8 feb 2009 - 21:18 Installationshjælp
Re: Linux distributioner år 2000 cubano 8 feb 2009 - 21:05 Nyhed
Re: Radio på Amarok mulin 8 feb 2009 - 20:59 Multimedia / lyd / video etc.
Re: Asus EeePC900, Linux. Jeg er helt ny og kender kun Win. Hjæl thebuchstar 8 feb 2009 - 20:58 Installationshjælp
#5 De skal være vekomne med stig65 8 feb 2009 - 20:21 Hardware
Re: Linux distributioner år 2000 cubano 8 feb 2009 - 19:50 Nyhed
#2 Jeg må indrømme at jeg cubano 8 feb 2009 - 19:42 Nyhed
Re: Linux distributioner år 2000 cubano 8 feb 2009 - 19:38 Nyhed
Pagination
  • First page « First
  • Previous page ‹‹
  • …
  • Side 1426
  • Side 1427
  • Nuværende side 1428
  • Side 1429
  • Side 1430
  • …
  • Next page ››
  • Last page Last »

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !