• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Titel Skrevet af Oprettelsesdato Forum
Re: Script til at lave en dansk Ubuntu dvd linuxuser42 28 dec 2008 - 20:38 Løst og fast
Anden :-) anden 28 dec 2008 - 20:31 Installationshjælp
tak for dit svar hmm jeg har palit_dk 28 dec 2008 - 20:23 Multimedia / lyd / video etc.
Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 20:18 Installationshjælp
Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 20:11 Installationshjælp
Re: Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 20:08 Installationshjælp
Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 20:01 Installationshjælp
Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 19:59 Installationshjælp
Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 19:52 Installationshjælp
Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 19:52 Installationshjælp
Sparnord - Java? linuxuser42 28 dec 2008 - 19:49 Løst og fast
Re: Kinisisk Ipod ting og amv filer ? sv-erik 28 dec 2008 - 19:47 Multimedia / lyd / video etc.
Re: Sopcast i ubuntu palit_dk 28 dec 2008 - 19:19 Multimedia / lyd / video etc.
Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 17:45 Installationshjælp
Re: Linux uden cdrom?? askfogh 28 dec 2008 - 17:38 Installationshjælp
Den foreslår selv at gta torpedo 28 dec 2008 - 17:27 Installationshjælp
Re: Ubuntu lukker ikke ordentligt Pazau 28 dec 2008 - 17:09 Hardware
Re: GTA san andreas kan ikke instaleres i ubuntu 8.10 torpedo 28 dec 2008 - 16:30 Installationshjælp
#0Når/hvis plasma får et shafh.dk 28 dec 2008 - 16:18 Hjælp generelt
#15Taler du om KDE3 eller acidbodyguard 28 dec 2008 - 16:17 Hjælp generelt
Re: exchange server + linux anden 28 dec 2008 - 16:14 Installationshjælp
Svar til kingu Martinussen 28 dec 2008 - 15:27 Installationshjælp
Re: Ubuntu ville ik starte op? Martinussen 28 dec 2008 - 15:10 Installationshjælp
Re: KDE ser sjov ud shafh.dk 28 dec 2008 - 14:53 Hjælp generelt
Re: Hjælp til valg af Dist/os acidbodyguard 28 dec 2008 - 14:45 Hjælp generelt
Re: Bliver windows 7 en linux dræber ? cubano 28 dec 2008 - 14:32 Nyhed
Re: KDE ser sjov ud shafh.dk 28 dec 2008 - 14:00 Hjælp generelt
Ubuntu ville ik starte op? Martinussen 28 dec 2008 - 12:36 Installationshjælp
Samme problem. Kobs 28 dec 2008 - 12:35 Installationshjælp
Ubuntu ville ik starte op? Martinussen 28 dec 2008 - 12:21 Installationshjælp
Re: Interview med Martin Nordholts cubano 28 dec 2008 - 12:18 Nyhed
Re: Bliver windows 7 en linux dræber ? cubano 28 dec 2008 - 12:11 Nyhed
There have been discussions cubano 28 dec 2008 - 11:47 Nyhed
Re: Bliver windows 7 en linux dræber ? cubano 28 dec 2008 - 11:13 Nyhed
Re: exchange server + linux anden 28 dec 2008 - 10:33 Installationshjælp
Begyndernes oplevelser ocwo92 28 dec 2008 - 10:10 Artikel
Kan vi få svar? ocwo92 28 dec 2008 - 10:00 Artikel
Ja tk78 28 dec 2008 - 09:34 Installationshjælp
Re: Ubuntu ville ik starte op? Martinussen 28 dec 2008 - 08:06 Installationshjælp
Re: Ubuntu ville ik starte op? Martinussen 28 dec 2008 - 06:58 Installationshjælp
Well... Exchange til anden 28 dec 2008 - 05:40 Installationshjælp
Re: exchange server + linux anden 28 dec 2008 - 01:28 Installationshjælp
Re: Linux - også bedst for ikke-tekniske brugere ocwo92 28 dec 2008 - 01:00 Artikel
Re: exchange server + linux anden 27 dec 2008 - 23:27 Installationshjælp
Re: fra USB i computer til COM port extern enhed. ressel 27 dec 2008 - 23:13 Hardware
Re: Britisk Atomubåd bruger WinXP! Anonym7 27 dec 2008 - 22:41 Løst og fast
Re: Bedste dansk understottelse hrsvan 27 dec 2008 - 22:23 Hjælp generelt
Re: Britisk Atomubåd bruger WinXP! Anonym7 27 dec 2008 - 21:53 Løst og fast
Re: Britisk Atomubåd bruger WinXP! Anonym7 27 dec 2008 - 21:52 Løst og fast
#66 Der er 3 muligheder; cubano 27 dec 2008 - 21:27 Nyhed
Pagination
  • First page « First
  • Previous page ‹‹
  • …
  • Side 1476
  • Side 1477
  • Nuværende side 1478
  • Side 1479
  • Side 1480
  • …
  • Next page ››
  • Last page Last »

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !