Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Re: Re: linux styrersystem dansk | bentnet | Software | |
| Re: linux styrersystem dansk | bentnet | Software | |
| Re: Hvordan gemmer man kanaler i VLC? | stig65 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #1 Jeg har forsøgt som | stig65 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Re: Hvordan gemmer man kanaler i VLC? | stig65 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Re: Virker alle drivere nu ? | stizzel | Hjælp generelt | |
| Re: Syret fejl - Ubuntu 8.10 | jonasbh | Hjælp generelt | |
| Prøv med torents | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: FreeBSD: GD2 i PHP? | dennism | Installationshjælp | |
| #16Ja fra klid.dk. Det gik | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| #33 Ja jeg er STADIG | rhy | Løst og fast | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| DR's vejledning virker ikke for mig | rhy | Løst og fast | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Men de burde tværtimod have | rhy | Løst og fast | |
| Re: Flere distro boot fra USB. | speedii69 | Hjælp generelt | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: Pis! | Trolden | Hjælp generelt | |
| Pis! | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: Flere distro boot fra USB. | speedii69 | Hjælp generelt | |
| Jo Tak | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Hentet! | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: bashscript spørgsmål | peque | Hjælp generelt | |
| prøv #!/bin/bash # | peque | Hjælp generelt | |
| Re: Ubuntu på Vista 64 bit | bfj | Installationshjælp | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Her måske? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Hvor skal man lede ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: Har Ubuntu glemt at de har lovet ny udgivelse i dag ? | Trolden | Hjælp generelt | |
| Glemt... | Trolden | Hjælp generelt | |
| Re: Syret fejl - Ubuntu 8.10 | jonasbh | Hjælp generelt | |
| Re: Flere distro boot fra USB. | speedii69 | Hjælp generelt | |
| Re: bashscript spørgsmål | peque | Hjælp generelt | |
| Re: Ubuntu på Vista 64 bit | bfj | Installationshjælp | |
| Re: Syret fejl - Ubuntu 8.10 | jonasbh | Hjælp generelt | |
| Re: Linux i DR - penge | rhy | Løst og fast | |
| Ok - Så langt så godt. Nu | peque | Hjælp generelt | |
| Re: Fælles Ubuntu Live party, i alle LUG'erne? | the_mester.dk | Løst og fast | |
| Re: Flere distro boot fra USB. | speedii69 | Hjælp generelt | |
| Re: bashscript spørgsmål | peque | Hjælp generelt | |
| Bumb | speedii69 | Hjælp generelt | |
| Re: HDD Ulæselig Eller Læselig? | dk_zero-cool | Hardware | |
| Re: HDD Ulæselig Eller Læselig? | dk_zero-cool | Hardware | |
| Re: Windows 7 bliver revolutionerende | stig65 | Humor | |
| Re: bashscript spørgsmål | peque | Hjælp generelt | |
| Re: Windows 7 bliver revolutionerende | stig65 | Humor |