Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Den har fundet et HP | kaj | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Når jeg prøver at starte | kaj | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ubuntu 12.10 med | froksen | Løst og fast | |
| Arch Linux med dwm 6.0: | froksen | Løst og fast | |
| Hvordan virker Bodhi | froksen | Løst og fast | |
| #2, det var da lidt en af | froksen | Løst og fast | |
| Her hos mig ser det sådan | froksen | Løst og fast | |
| Flotte baggrundsbilleder, et | froksen | Løst og fast | |
| Hos mig ser det sådan her | froksen | Løst og fast | |
| Hvad fejl får du, når du | kaj | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hej Hvordan virker cheese | kaj | Multimedia / lyd / video etc. | |
| http://www.debian.org/News/20 | jan.k | Hjælp generelt | |
| struktur ting | dbuch | Programmering | |
| #1 super! Faktisk fik jeg | dbuch | Programmering | |
| Måske skulle du uddybe lidt | einar.petersen | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er her nogen med meninger ? | einar.petersen | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Skriv nogle kommentare på | dbuch | Programmering | |
| Ja måske. Jeg synes ikke | marlar | Software | |
| Det ser ud til at virke | marlar | Software | |
| Ok. Der er en bug report på | marlar | Software | |
| Det var en tanke, at | marlar | Software | |
| Nej jeg læste taskbar (se | marlar | Software | |
| Hvilken knap i gui'et | Kappa | Løst og fast | |
| Har du prøvet manuelt | marlar | Software | |
| geoip | Kappa | Løst og fast | |
| Løst | Boerlum | Software | |
| Hvis jeg nu (igen) siger, at | Kappa | Løst og fast | |
| Det giver mig bare endnu en | Kappa | Løst og fast | |
| Jeg tilslutter mig Casper | Kappa | Løst og fast | |
| zypper in steam | Marcus | Nyhed | |
| Steam på Arch | Marcus | Nyhed | |
| Underligt :) Har | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Har lige prøvet i FF, | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Outlook.com er derimod | Boerlum | Software | |
| Jeg bruger CrossOver, men | marlar | Software | |
| Og OSX er også udsat | Boerlum | Software | |
| Kan ikke finde "The Walking Dead III" afsnit 1 | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| offlinemail | Boerlum | Software | |
| Den vigtigste nyhed er en | joedalton | Nyhed | |
| Lidt flere statistikker fra | joedalton | Nyhed | |
| men jeg er fuldstændig | Boerlum | Software | |
| Hvis du laver noget | stig65 | Løst og fast | |
| Man bør deaktivere | Boerlum | Software | |
| Niceness :-D | Boerlum | Software | |
| Bortset fra det, så kan | Boerlum | Software | |
| Og hvad sikkerhed har | Boerlum | Software | |
| Man bør deaktivere | Boerlum | Software | |
| Damen bruger Outlook | Boerlum | Software | |
| Min mor har en Windows | Boerlum | Software | |
| Jeg kom til at kede mig | FrugalMan | Løst og fast |