• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Titel Skrevet af Oprettelsesdato Forum
RE:problem med udtværede fonte divineant 18 jan 2009 - 14:16 Hjælp generelt
Re: sparnord netbank snubbi 18 jan 2009 - 14:14 Hjælp generelt
Nøglefil snubbi 18 jan 2009 - 14:08 Hjælp generelt
Re: opsættelse af oister 3G mobil bredbånd kent andersen 18 jan 2009 - 13:45 Installationshjælp
Re: digital tv tuner der virker under ubuntu lordnielson 18 jan 2009 - 13:11 Multimedia / lyd / video etc.
Re: At logge ind som root? twg 18 jan 2009 - 12:43 Hjælp generelt
Re: Windows 7 key? ufomekaniker 18 jan 2009 - 12:17 Software
Re: At logge ind som root? twg 18 jan 2009 - 11:57 Hjælp generelt
Re: opsættelse af oister 3G mobil bredbånd kent andersen 18 jan 2009 - 11:54 Installationshjælp
Re: opsættelse af oister 3G mobil bredbånd kent andersen 18 jan 2009 - 11:49 Installationshjælp
Re: Windows 7 key? ufomekaniker 18 jan 2009 - 11:37 Software
Re: Windows 7 key? ufomekaniker 18 jan 2009 - 11:03 Software
Re: digital tv tuner der virker under ubuntu lordnielson 18 jan 2009 - 10:02 Multimedia / lyd / video etc.
Re: SSLUG-Workshop på Frederiksberg cubano 18 jan 2009 - 09:34 Nyhed
Re: digital tv tuner der virker under ubuntu lordnielson 18 jan 2009 - 09:23 Multimedia / lyd / video etc.
Re: digital tv tuner der virker under ubuntu lordnielson 18 jan 2009 - 09:02 Multimedia / lyd / video etc.
jeg bruger wget lordnielson 18 jan 2009 - 07:25 Multimedia / lyd / video etc.
Re: At logge ind som root? twg 18 jan 2009 - 04:55 Hjælp generelt
#19 Ved ikke om jeg cubano 18 jan 2009 - 03:06 Nyhed
#32 Det så jeg ikke.. Ja, kent andersen 17 jan 2009 - 23:23 Installationshjælp
Re: digital tv tuner der virker under ubuntu lordnielson 17 jan 2009 - 23:06 Multimedia / lyd / video etc.
Re: digital tv tuner der virker under ubuntu lordnielson 17 jan 2009 - 22:59 Multimedia / lyd / video etc.
Re: digital tv tuner der virker under ubuntu lordnielson 17 jan 2009 - 22:44 Multimedia / lyd / video etc.
Re: Hvor er openoffice på vej hen ? cubano 17 jan 2009 - 21:30 Nyhed
Re: At logge ind som root? twg 17 jan 2009 - 20:57 Hjælp generelt
@30 kent andersen 17 jan 2009 - 20:44 Installationshjælp
Re: opsættelse af oister 3G mobil bredbånd kent andersen 17 jan 2009 - 20:43 Installationshjælp
ud igen twg 17 jan 2009 - 20:35 Hjælp generelt
Re: root twg 17 jan 2009 - 20:33 Hjælp generelt
Re: opsættelse af oister 3G mobil bredbånd kent andersen 17 jan 2009 - 20:31 Installationshjælp
root twg 17 jan 2009 - 20:31 Hjælp generelt
Re: digital tv tuner der virker under ubuntu lordnielson 17 jan 2009 - 20:29 Multimedia / lyd / video etc.
her har jeg stillet det op lordnielson 17 jan 2009 - 20:16 Multimedia / lyd / video etc.
Re: problem med gcc termo 17 jan 2009 - 19:00 Hjælp generelt
Re: Qt 4.5 kommer under LGPL cb400f 17 jan 2009 - 18:50 Nyhed
Re: #13 Er du sikker på, at de cubano 17 jan 2009 - 17:50 Nyhed
firmware eller noget. lordnielson 17 jan 2009 - 17:36 Multimedia / lyd / video etc.
Indhold af log-fil termo 17 jan 2009 - 17:11 Hjælp generelt
Re: Hvor er openoffice på vej hen ? cubano 17 jan 2009 - 16:46 Nyhed
Re: Hvor er openoffice på vej hen ? cubano 17 jan 2009 - 16:32 Nyhed
Re: Qt 4.5 kommer under LGPL cb400f 17 jan 2009 - 16:28 Nyhed
Re: Ændring af acers menusystem på AA1? Jacobmose 17 jan 2009 - 16:23 Hjælp generelt
# Marx. ...Here we go again. cubano 17 jan 2009 - 16:02 Nyhed
Re: Ændring af acers menusystem på AA1? Jacobmose 17 jan 2009 - 15:43 Hjælp generelt
Re: Ændring af acers menusystem på AA1? Jacobmose 17 jan 2009 - 15:35 Hjælp generelt
Jeps cubano 17 jan 2009 - 15:03 Nyhed
Hmmm cubano 17 jan 2009 - 15:03 Nyhed
#2 Ja, gad vide hvor hurtigt cubano 17 jan 2009 - 15:02 Nyhed
Re: minimer alt bortset fra screenlets. stizzel 17 jan 2009 - 14:42 Hjælp generelt
#1 + #2: Må jeg spørge jer lordnielson 17 jan 2009 - 14:19 Multimedia / lyd / video etc.
Pagination
  • First page « First
  • Previous page ‹‹
  • …
  • Side 1450
  • Side 1451
  • Nuværende side 1452
  • Side 1453
  • Side 1454
  • …
  • Next page ››
  • Last page Last »

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !