• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Titel Skrevet af Oprettelsesdato Forum
Re: ascll format kalle0735 18 okt 2008 - 22:35 Hjælp generelt
Du kunne også prøve saebekassebil 18 okt 2008 - 22:03 Hjælp generelt
Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,- evang.dk 18 okt 2008 - 20:13 Køb og Salg
Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,- evang.dk 18 okt 2008 - 19:54 Køb og Salg
Re: sandisk sansa clip 4gb problem (ubuntu) serverin 18 okt 2008 - 19:53 Hjælp generelt
Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,- evang.dk 18 okt 2008 - 19:50 Køb og Salg
Re: kode til trådløst kalle0735 18 okt 2008 - 19:35 Hjælp generelt
Re: sandisk sansa clip 4gb problem (ubuntu) serverin 18 okt 2008 - 19:32 Hjælp generelt
Re: mini-ITX i lækkert kabinet: højeste bud over 1000,- evang.dk 18 okt 2008 - 19:19 Køb og Salg
Re: kode til trådløst kalle0735 18 okt 2008 - 19:04 Hjælp generelt
Re: kode til trådløst kalle0735 18 okt 2008 - 18:08 Hjælp generelt
Re: kode til trådløst kalle0735 18 okt 2008 - 17:40 Hjælp generelt
wep er meningsløst men hvis kalle0735 18 okt 2008 - 17:20 Hjælp generelt
Re: På videotur med Mandriva 2009 cubano 18 okt 2008 - 16:20 Nyhed
Re: Upgrade Mac iBook G4 Cavo 18 okt 2008 - 15:43 Hardware
Re: 3G, mobilt bredbånd fra 3 under Ubuntu jopsen 18 okt 2008 - 14:41 Hardware
Tak for hjælpen miguelinox 18 okt 2008 - 14:23 Multimedia / lyd / video etc.
Mht. netkortet: I de tidlige linuxnewbie 18 okt 2008 - 14:11 Hardware
Re: Re: 3G, mobilt bredbånd fra 3 under Ubuntu jopsen 18 okt 2008 - 12:50 Hardware
Hvilken desktop bruger du? I ebp 18 okt 2008 - 12:47 Hjælp generelt
Re: kode til trådløst kalle0735 18 okt 2008 - 12:38 Hjælp generelt
Re: ascll format kalle0735 18 okt 2008 - 12:35 Hjælp generelt
Re: På videotur med Mandriva 2009 cubano 18 okt 2008 - 12:18 Nyhed
Re: Problemer med mus i Debian Lenny ebp 18 okt 2008 - 11:46 Hjælp generelt
#5 Man har ikke nogen dk_zero-cool 18 okt 2008 - 11:45 Hardware
kode til trådløst kalle0735 18 okt 2008 - 11:18 Hjælp generelt
Re: kode til trådløst kalle0735 18 okt 2008 - 11:08 Hjælp generelt
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 18 okt 2008 - 10:45 Hardware
Zydas dk_zero-cool 18 okt 2008 - 08:40 Hardware
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 18 okt 2008 - 03:43 Hardware
#8 Det er dog ligegodt chrisbookwood 18 okt 2008 - 01:10 Software
Re: online net radio + ubuntu ? serverin 18 okt 2008 - 01:03 Multimedia / lyd / video etc.
Re: Før køb råd ang: Lydkort til Ubuntu 8.10 /Open Suse 11? linuxnewbie 18 okt 2008 - 00:47 Hardware
Re: Før køb råd ang: Lydkort til Ubuntu 8.10 /Open Suse 11? linuxnewbie 18 okt 2008 - 00:42 Hardware
Re: Før køb råd ang: Lydkort til Ubuntu 8.10 /Open Suse 11? linuxnewbie 18 okt 2008 - 00:39 Hardware
Re: Før køb råd ang: Lydkort til Ubuntu 8.10 /Open Suse 11? linuxnewbie 18 okt 2008 - 00:34 Hardware
Re: Før køb råd ang: Lydkort til Ubuntu 8.10 /Open Suse 11? linuxnewbie 18 okt 2008 - 00:28 Hardware
Så fik jeg det testet jopsen 18 okt 2008 - 00:15 Hardware
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 17 okt 2008 - 23:43 Hardware
Re: Før køb råd ang: Lydkort til Ubuntu 8.10 /Open Suse 11? linuxnewbie 17 okt 2008 - 23:30 Hardware
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 17 okt 2008 - 23:22 Hardware
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 17 okt 2008 - 23:11 Hardware
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 17 okt 2008 - 23:01 Hardware
Korrekt ... Jeg har et miguelinox 17 okt 2008 - 22:44 Multimedia / lyd / video etc.
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 17 okt 2008 - 22:39 Hardware
logitech miguelinox 17 okt 2008 - 22:23 Multimedia / lyd / video etc.
Re: VoIP miguelinox 17 okt 2008 - 22:21 Multimedia / lyd / video etc.
re miguelinox 17 okt 2008 - 22:12 Multimedia / lyd / video etc.
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 17 okt 2008 - 21:55 Hardware
Re: ndiswrapper dk_zero-cool 17 okt 2008 - 21:50 Hardware
Pagination
  • First page « First
  • Previous page ‹‹
  • …
  • Side 1558
  • Side 1559
  • Nuværende side 1560
  • Side 1561
  • Side 1562
  • …
  • Next page ››
  • Last page Last »

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !