Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Så fik jeg set filmen, | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| - Ja og så de | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Lidt synd at smide penge | EpsilonDK | Hardware | |
| Dokumentarfilm - We are Legion | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Al-Qaeda er også et løst | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg er enig med Braunstein. | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Anonymous | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| (Absolut intet personligt | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #21 Evt. de forhold de | McDonnell | Software | |
| Har en licens til MS Office | McDonnell | Software | |
| Med hensyn til Dropbox, så | paldepind | Software | |
| Tror helt ærlig ikke de der | jan.k | Hjælp generelt | |
| Okay, jeg giver mig, | paldepind | Software | |
| Det tror jeg næppe, jeg har | Akker | Software | |
| Bruger ikke Linux længere, | paldepind | Software | |
| Du kunne evt. installere | Akker | Software | |
| Uden at vide det vil jeg tro | Akker | Software | |
| Jeg er også på opera | paldepind | Software | |
| Jeg gir' ganske simpelt ikke | dakkonblackblade | Hardware | |
| Overophedning og Unity/Compiz | EpsilonDK | Hardware | |
| Min pc er født med ATI | EpsilonDK | Hardware | |
| Det eneste jeg tænker | dakkonblackblade | Hardware | |
| Well, er stadig glad for min | dakkonblackblade | Hardware | |
| Det er ikke så meget et | EpsilonDK | Hardware | |
| Nvidia fremfor AMD | EpsilonDK | Hardware | |
| En fin blogpost i stil med | dakkonblackblade | Hardware | |
| Fejlen skulle være rettet | keld | Software | |
| SSLUG | keld | Software | |
| Mange tak for jeres | m_abs | Hjælp generelt | |
| Nu ved jeg ikke hvilken | mrbrown79 | Hardware | |
| Garmin og linux | mrbrown79 | Hardware | |
| #18 Ja, min gamle router | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| Interessant. Dog værd at | keld | Software | |
| Jeg tror skam ubuntu er ok. | wazzadaya | Installationshjælp | |
| Hvis ikke jeg var i midt | keld | Software | |
| Ja, drivere er opdateret, jeg glemte at sige... | EpsilonDK | Hardware | |
| Jeg tør ikke svare på dit | EpsilonDK | Hardware | |
| Bruger en del forskellige | paldepind | Software | |
| #5Opera bare gør alt | paldepind | Software | |
| Hej Nej, IE gør ingen skade | jan.k | Hjælp generelt | |
| Er IE også det på Linux | jan.k | Hjælp generelt | |
| #21 Jo det betyder også | McDonnell | Software | |
| Hej Det er | jan.k | Hjælp generelt | |
| #19 Evt. de forhold de laver | McDonnell | Software | |
| Jeg tror selv du har fundet | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| #19 Ja selvfølgelig er det | McDonnell | Software | |
| Hvis man er vant til | McDonnell | Software | |
| Jeg bruger Flash, Chrome og | paldepind | Software | |
| #12Jeg fik et udmærket | Kappa | Hjælp generelt | |
| "Alle rettigheder | Kappa | Hjælp generelt |