Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Red Hat support er jo ikke | Looop | Hjælp generelt | |
| #2 Grunden til at der skal | Looop | Hjælp generelt | |
| OC: Installation og deling | paldepind | Software | |
| Spændende med | paldepind | Software | |
| Hej #5 Tak for den danske | jan.k | Hjælp generelt | |
| #22 Det er et Broadcom... | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| nu tråden er genoplivet | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| Før man kan tale om | paldepind | Software | |
| Det vil jeg prøve i aften - | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| Hvis du stadig gider | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| Der følger bare ofte | paldepind | Software | |
| Man kan også vende det | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Der følger bare ofte en | paldepind | Software | |
| Det var ikke Amazon | jan.k | Hjælp generelt | |
| så handler det om | jan.k | Hjælp generelt | |
| udover de i tråden nævnte | paldepind | Software | |
| Så vidt jeg kan se, som | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg er på ferie og derfor | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Nu er jeg slet ikke klar | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Jeg så det | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er selvfølgelig | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Spændende med | paldepind | Software | |
| muligheden for at | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Citatet er fra hans blog | jan.k | Hjælp generelt | |
| #0Er det denne tråd det | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er forudsætningerne i | bigblop | Hjælp generelt | |
| Er der en kilde eller en | jan.k | Hjælp generelt | |
| Lidt grundliggende om | Newkid | Programmering | |
| -og hvem ejer så | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er der nogen, der har | kaj | Software | |
| Vi kan da godt blive | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| jeg tror #0 har drukket af | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja | Looop | Hjælp generelt | |
| HejDer er nogle | kaj | Software | |
| Hvordan skulle man kunne | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Vås | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| CentOS ville være mit valg | Looop | Hjælp generelt | |
| Virtual users | Newkid | Programmering | |
| lftp | bigblop | Hjælp generelt | |
| Nvidia driver på min | paldepind | Software | |
| Hvad siger loggen, og hvor | Newkid | Programmering | |
| Hvorfor kører du Fedora | Newkid | Programmering | |
| En af de enheder som jeg | keld | Hardware | |
| Jeg bruger nvidias driver, | paldepind | Software | |
| Jeg tillader mig lige at | keld | Hardware | |
| Har kun småt med erfaring, | Looop | Hjælp generelt | |
| Øhhhh, nu har jeg ladet det | m_abs | Hjælp generelt | |
| Totalt irrelevant og fører | Slettet | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg kan også godt lide | batnas | Installationshjælp | |
| Jeg har en kæmpe | batnas | Installationshjælp |