Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| helt fucked | nykilde | Hjælp generelt | |
| Så fik jeg også købt min | Marcus | Nyhed | |
| Tror sq lige jeg støtter | Marcus | Nyhed | |
| Efter at have brugt | eggtux | Software | |
| Hej nykilde; hvordan løste | nykilde | Hjælp generelt | |
| Beklager....på en måde. | nykilde | Hjælp generelt | |
| Af en eller anden grund | nykilde | Hjælp generelt | |
| Hej Hvor er den vedhæftede | nykilde | Hjælp generelt | |
| Ragerin Lykkedes det dig at | Ragerin | Løst og fast | |
| #4 Vildt nok :) DØ flash! | dbuch | Software | |
| Jeg er ny i den forstand, at | Ragerin | Løst og fast | |
| #0 Jeg ved ikke rigtig | Ragerin | Løst og fast | |
| Hvis du har kendskab til | Ragerin | Løst og fast | |
| Hej Boot to Gecko bruger | dbuch | Software | |
| Nårh sådan! Ja det giver | marlar | Software | |
| Nårh sådan! Ja det giver | marlar | Software | |
| Det er 32bit udgaven af | marlar | Software | |
| Spændende... Nogen der | eggtux | Software | |
| Hey, Fandt et program der | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Mht. til at erstatte flash | dbuch | Software | |
| Nogen der ved hvordan | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Alternativt kan du bruge | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Hej Der er lidt om | dbuch | Software | |
| Hvornår standarden | dbuch | Software | |
| #1 Ja, men apple presser | dbuch | Software | |
| Eftersom Adobe Flash 11.2 er | dbuch | Software | |
| Det virker over al | mich | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hæ - cute. Mine tux's er | kenneth | Humor | |
| Fandt en løsning igennem | peque | Hjælp generelt | |
| puppy linux | The Joker | Løst og fast | |
| Præcis min pointe! Den | The Joker | Løst og fast | |
| Jeg er fuldstændigt | The Joker | Løst og fast | |
| mjjzf: Tak for svar. Nej, | Jacques | Hjælp generelt | |
| Tak for henvisningerne. Jeg | mich | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Så der er altså et | The Joker | Løst og fast | |
| Jeg må give Paldeping. Der | The Joker | Løst og fast | |
| Kan ikke give dig ret i | The Joker | Løst og fast | |
| Der er unægtelig en | The Joker | Løst og fast | |
| cb400f: Distrowatch ranking | The Joker | Løst og fast | |
| Jeg er fuldstændigt enig | The Joker | Løst og fast | |
| Remmina er et dejligt | Jacques | Hjælp generelt | |
| #1 Det virker tydeligt vis | mich | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det lyder som at nogle af | mich | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Du kan forsøge dig med | mich | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg takker for forslagene, | eggtux | Software | |
| Vores egen m_abs har jo | eggtux | Software | |
| Jeg har maintainership på | eggtux | Software | |
| Har du overvejet online | eggtux | Software | |
| Er det ikke bare det antal | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Tak for svaret, | jan.k | Hjælp generelt |