Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Ja det kunne jeg jo.. neg | kent andersen | Hardware | |
| Du kan købe | kent andersen | Hardware | |
| Jeg har Vino installeret | Jacques | Hjælp generelt | |
| Spørgsmål er ikke dumme | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg har Vino installeret som | Jacques | Hjælp generelt | |
| Hmm, jeg har aldrig rigtig | bigblop | Hjælp generelt | |
| Cool så jeg kan bare | bigblop | Hjælp generelt | |
| Har du ikke en mappe der | bigblop | Hjælp generelt | |
| Fordi man de seneste år har | The Joker | Løst og fast | |
| #8 Og hvorfor er det | The Joker | Løst og fast | |
| Det bliver bedre og bedre | Marcus | Nyhed | |
| Årsagen til jeg bragte det | The Joker | Løst og fast | |
| Jeg forestiller mig af samme | The Joker | Løst og fast | |
| DNS, måske? | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| #2 hvad siger resolv.conf? | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| Det virker fint fra Windows. | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| Dit WiFi, der virker på | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| Tak for svarene. Jeg burde | The Joker | Løst og fast | |
| Jeg formoder at distro | The Joker | Løst og fast | |
| #3 | The Joker | Løst og fast | |
| Alle som ikke forlængst | The Joker | Løst og fast | |
| Hvorfor poster du | The Joker | Løst og fast | |
| Forstår faktisk ikke at | The Joker | Løst og fast | |
| Rettelser og forbedringer modtages gerne | jenss | Artikel | |
| Sorry hvis det er lidt | jenss | Software | |
| TAK! | jenss | Software | |
| Bemærk lige antallet af | Skunk | Linuxin.dk | |
| Bemærk lige antallet af | Skunk | Linuxin.dk | |
| Jeg har prøvet LiveCDen. Og | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg er sådan en | jenss | Software | |
| tak for info :-) | Skunk | Linuxin.dk | |
| Det er en (program) fejl ... | jenss | Software | |
| Tak for svar, auto* var lige | jenss | Software | |
| Build-essentials | jenss | Software | |
| Installer autotools og | jenss | Software | |
| Jeg bruger dem der er i : | dbuch | Programmering | |
| Udover dem der kommer med | dbuch | Programmering | |
| Er det samme | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hvad med TV2 | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #24 Jeg fik hovedpine af det | Marcus | Artikel | |
| hvad skal man gå efter. det | Marcus | Artikel | |
| Det skal være bluetooth | kent andersen | Hardware | |
| Hej Nu er Fedora 18 Alpha | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Ja tak, det hører vel | frogmaster | Hjælp generelt | |
| #10 Driver vendors og | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Hej #1 Det er en fin guide | frogmaster | Hjælp generelt | |
| #1 cool nok.. Håber at der | beeboob | Spil | |
| Jeg spiller ally på | beeboob | Spil | |
| Gerne noget med lysJeg | kent andersen | Hardware | |
| RE: Bluetooth Tastatur | kent andersen | Hardware |