Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| A tough one. Jeg kan ikke | peque | Hjælp generelt | |
| #32 Nej - gudskelov er de | jan.k | Hjælp generelt | |
| #10Ja, nu er der jo ingen | hightower | Sandkassen | |
| At opfordre til | hightower | Sandkassen | |
| #2 Jeps takker. Så virker | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Tilbage til sporet | hightower | Sandkassen | |
| #7 Jeg er helt med på hvad | hightower | Sandkassen | |
| Hvem siger du ikke kan | jan.k | Hjælp generelt | |
| Links bliver dagligen | hightower | Sandkassen | |
| iøvrigt må jeg nok | hightower | Sandkassen | |
| Hvem siger du ikke kan | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er officielt kun | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ingen tvivl om at reglerne | hightower | Sandkassen | |
| Flueknepperi eller ej. | hightower | Sandkassen | |
| mmm skal vi nu lege jurister | hightower | Sandkassen | |
| Paldepind har ret. Det er | hightower | Sandkassen | |
| og fik man ikke fat i | hightower | Sandkassen | |
| Kan du ikke installer uae | Domiino | Hjælp generelt | |
| Det kan godt være, at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg vil mene der er forskel. | jan.k | Hjælp generelt | |
| I øvrigtcb400f | phomes | Linuxin.dk | |
| Sony laver noget rigtig | paldepind | Nyhed | |
| Ok, det giver mening. | paldepind | Software | |
| Beskriver genaktivering | flaben | Hjælp generelt | |
| underligt | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nautilus-bogmærker er | kjoller | Hjælp generelt | |
| HejJa, så vidt jeg | jan.k | Hjælp generelt | |
| Dette mounter den ikke i | kjoller | Hjælp generelt | |
| har installeret en frisk | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Jeg glæder mig også til at | paldepind | Nyhed | |
| Jeg ville lave et script der | kjoller | Hjælp generelt | |
| Er der mon en proxy | jan.k | Hjælp generelt | |
| hehe ... fint nok | phomes | Linuxin.dk | |
| Nautilus-bogmærker er en | kjoller | Hjælp generelt | |
| #13 / #14Slettet. Jeg havde | phomes | Linuxin.dk | |
| Jeg sidder selv med samme | kjoller | Hjælp generelt | |
| #11 Den er jeg blandet ind | phomes | Linuxin.dk | |
| Betyder vel at du | phomes | Linuxin.dk | |
| Jeg bruger ikke NAS, kun | kjoller | Hjælp generelt | |
| Så er det på tide at | jan.k | Hjælp generelt | |
| HejJeg forstår ikke | jan.k | Hjælp generelt | |
| #4 Ja, den blev stjålet i | paldepind | Nyhed | |
| åh nej. ikke de her tråde | phomes | Linuxin.dk | |
| #15 mente nok, blev bare | marlar | Software | |
| mener os gentoo kan, | marlar | Software | |
| 5) ???Betyder vel at du | phomes | Linuxin.dk | |
| Eller hvad med ... | marlar | Software | |
| #0Når du efter flere gode | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det kunne HTC lære noget | paldepind | Nyhed | |
| Der kan ikke | marlar | Software |