Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Firewall skulle gerne være | lagoni | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #0 Enig med #1. Du har altid | mc.lucifer | Hjælp generelt | |
| #18Det er uden tvivl | marlar | Software | |
| Så længe at du ikke | mc.lucifer | Hjælp generelt | |
| et langsommere systemNu | marlar | Software | |
| Som jeg forstår det skal du | Nockten | Installationshjælp | |
| Du kan også relativt nemt | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| MarlarForklaringen er | marlar | Software | |
| Det er underforstået at | Nockten | Installationshjælp | |
| #5, VNC går jo ind og viser | j0hnd0342 | Hjælp generelt | |
| Tak for din | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| Jeg kan ikke se det dumme | j0hnd0342 | Hjælp generelt | |
| #2 Det vil sige at vnc | j0hnd0342 | Hjælp generelt | |
| Linket mangler | Pinkcraze | Humor | |
| #38 RS leverede den præcis | joongle | Artikel | |
| Jeg rykkede RS components | joongle | Artikel | |
| Haha.. Hold nu kæft mand :D | Pinkcraze | Humor | |
| Jeg har lidt svært ved at | j0hnd0342 | Hjælp generelt | |
| Jeg har fundet en løsning | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| På min server (Debian | j0hnd0342 | Hjælp generelt | |
| Hmm.. VNC kunne være en | j0hnd0342 | Hjælp generelt | |
| Ok. Det kan også godt | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| tmus måske | j0hnd0342 | Hjælp generelt | |
| xfce default? | jan.k | Hjælp generelt | |
| Smelte plastik i stedet for at bore? | joongle | Artikel | |
| Et Pi-box tip i netto! | joongle | Artikel | |
| Nå, nu har jeg prøvet den | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| kaspeelkjaer: Jeg er ret | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| #5 Jeg har prøvet den der, | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| Måske dette er en løsning | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| Okay det er en Air du har. | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| Men du skal bestemt have tak | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| Hej frogmaster Nu var det | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| #0Dit problem med OSX's | kaspeelkjaer | Hjælp generelt | |
| Edit: der kan have været | lagoni | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg har dog lige låst | hightower | Sandkassen | |
| Som tidligere nævnt, | hightower | Sandkassen | |
| at et firma prøver at | hightower | Sandkassen | |
| Nu ved jeg ikke en klaphat | peque | Hjælp generelt | |
| #15 det kan godt være du | hightower | Sandkassen | |
| Prøv dhclient eth0 får den | Domiino | Installationshjælp | |
| Hold da op. Den eneste | hightower | Sandkassen | |
| Hejsa og velkommen til | Nockten | Hardware | |
| Det ulovlige | hightower | Sandkassen | |
| Jeg kan desværre ikke | Nockten | Installationshjælp | |
| #3 jeg har svært ved at se | hightower | Sandkassen | |
| Nej Efter OpenWRT's | peque | Hjælp generelt | |
| Er det virkeligt nødvendigt | peque | Hjælp generelt | |
| Gråzone | hightower | Sandkassen | |
| Normalt har jeg segmenteret | peque | Hjælp generelt |