Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Min Galaxy S2 har et | m_abs | Hardware | |
| Tak for linket til artikel, | marlar | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg er rimeligt tilfreds med | m_abs | Hardware | |
| Hej FlabenKik efter i | nykilde | Hjælp generelt | |
| Fedora 17 og netbank | nykilde | Hjælp generelt | |
| Det er et stykke tid siden | hede | Hjælp generelt | |
| Nu vil Microsoft endda snart | cubano | Nyhed | |
| Muligvis fordi du | paldepind | Software | |
| pro-linux.de har skrevet en | marlar | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Så prisen for et | Pinkcraze | Software | |
| Det er sikkert fordi den | jan.k | Hjælp generelt | |
| filehiraki | Pinkcraze | Software | |
| My take:Der er nogle ting, | Pinkcraze | Software | |
| Vim konfigurationer er | paldepind | Software | |
| Jeg havde håbet, at du | jan.k | Hjælp generelt | |
| fordi... den bruger vim | paldepind | Software | |
| Dvs, at du bliver mere | Pinkcraze | Software | |
| #33 / #35Måske yder jeg | Pinkcraze | Software | |
| Ak den frihed | Pinkcraze | Software | |
| F.eks. hvorfor starte | paldepind | Software | |
| Jeg er meget enig! Jeg | Pinkcraze | Software | |
| Jeg er meget enig! Jeg | Pinkcraze | Software | |
| #31Underlig | Pinkcraze | Software | |
| Det kan være svært at | Pinkcraze | Software | |
| Kompatibel? Med hvad? | paldepind | Software | |
| Fri som i øl - ja. Fri som | Pinkcraze | Software | |
| Fri som i garanteret | Pinkcraze | Software | |
| N900 til salg. | beer114 | Sandkassen | |
| #22 Har prøvet få andre - | paldepind | Software | |
| Måske jeg skulle | paldepind | Software | |
| PM's endte med at blive | beer114 | Sandkassen | |
| Fri som i øl - ja. Fri som | Pinkcraze | Software | |
| Formålet er, som sagt, at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Så burde der da ikke være | paldepind | Software | |
| Men fik aldrig svar på | paldepind | Software | |
| usb automount | Pinkcraze | Software | |
| GnomeOS _er_ derfor tænkt | jan.k | Hjælp generelt | |
| De kan ændre lige så | frogmaster | Hjælp generelt | |
| @phomes Hvis du gerne vil | beer114 | Sandkassen | |
| GnomeOS er tiltænkt til at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Du svarer ikke på mit | jan.k | Hjælp generelt | |
| Gnome er ikke ude på at | jan.k | Hjælp generelt | |
| ... og det er naturligvis | jan.k | Hjælp generelt | |
| Så du er uenig med Allan | jan.k | Hjælp generelt | |
| Han skriver begge gange | jan.k | Hjælp generelt | |
| #4 Nu er det jo Allan Day, | jan.k | Hjælp generelt | |
| På desktopsiden er | Pinkcraze | Software | |
| "#18: nogle af de | Pinkcraze | Software | |
| Der er tale om at finde en | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg har efterhånden slettet | MollDenn88 | Linuxin.dk |