Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Bliver du aldrig træt | paldepind | Software | |
| #5 Tak for dit indlæg. Jeg | Zeracca | Køb og Salg | |
| Jeg har med succes kørt med | Zeracca | Køb og Salg | |
| Det er muligt at Mint | Meh | Nyhed | |
| Altså et system der | paldepind | Software | |
| Underligt. Prøvede også | Tukanfan | Software | |
| Derudover er det ikke | phomes | Sandkassen | |
| Problem with your distro | Tukanfan | Software | |
| Når jeg skruer op og ned | Tukanfan | Software | |
| 1: Hvad bruger du din | paldepind | Software | |
| LOL hardcore Tetris spillere | paldepind | Software | |
| Nu snakkes der jo ikk | paldepind | Software | |
| Det er i hvert fald | paldepind | Software | |
| Fino fino! Det tænkte | phomes | Køb og Salg | |
| Men i min verden ville | paldepind | Software | |
| Det siges at de mest | paldepind | Software | |
| Det har været fixet i | phomes | Køb og Salg | |
| Det siges at de mest | paldepind | Software | |
| Makes sense, ville ikke | paldepind | Software | |
| Jeg er grafiker, men også | paldepind | Software | |
| Well, ja. Men i praksis er | phomes | Køb og Salg | |
| Med mindre du kun er | paldepind | Software | |
| Well, det skyldes at | paldepind | Software | |
| ½ kasse limfjordsportere?? | beer114 | Sandkassen | |
| Selvfølgelig bliver det | paldepind | Software | |
| Det er ingen | paldepind | Software | |
| Det eneste der var | phomes | Sandkassen | |
| Så du vil både klager over | phomes | Sandkassen | |
| Tak for PM, Elop. Jeg kan | phomes | Sandkassen | |
| Så du vil både klager over | phomes | Sandkassen | |
| @Phomes Nu var det jo ikke | phomes | Sandkassen | |
| #0 Godt med reflektion. Men | paldepind | Software | |
| mus/tastatur | paldepind | Software | |
| Jeps, det har jeg jo. | paldepind | Software | |
| software de ikke | paldepind | Software | |
| Med mindre du kun er | paldepind | Software | |
| Dvs. jeg bliver stadig | paldepind | Software | |
| Ok, det var lettere. Så er | paldepind | Software | |
| Filer giver måske mening at | paldepind | Software | |
| Brugeren skal da vide | paldepind | Software | |
| Vedr. Sidestilling af | paldepind | Software | |
| Brugeren skal da vide hvad | paldepind | Software | |
| #2 det er netop sådan noget | Zeracca | Køb og Salg | |
| Bruger selv en acer netbook | Zeracca | Køb og Salg | |
| Hvis du skal køre en | Zeracca | Køb og Salg | |
| Det afhænger udelukkende af | Zeracca | Køb og Salg | |
| Men ok, i takt med at | paldepind | Software | |
| Ja det er en balancegang, og | paldepind | Software | |
| #69 Tja, det er jo lidt en | paldepind | Software | |
| Ja, det er jeg enig med | Meh | Nyhed |