Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Prøv sudo adb | minimee | Programmering | |
| Tak for uddybende forklaring | superkyll | Hjælp generelt | |
| #9 Hvis det virker fint på | Marcus | Nyhed | |
| Thank you ondope ! :) | Vincent140 | Løst og fast | |
| Nogle af jer som regner med | Marcus | Nyhed | |
| apt-get safe-upgrade ser | superkyll | Hjælp generelt | |
| skønt at læse."Why | Marcus | Nyhed | |
| Afmonter batteriet, og se om | needacoolname | Hardware | |
| ja - læs tråden igennem ;) | needacoolname | Hardware | |
| Det var ikke | needacoolname | Hardware | |
| Fun stuff :) jamen så lad | paldepind | Software | |
| #31 tror ikke du læste hvad | paldepind | Software | |
| Og mens Paldepind giver | paldepind | Software | |
| Hm, den smule jeg har testet | paldepind | Software | |
| KWin er en tiling WM | paldepind | Software | |
| Hvordan? Det jeg tænker på | paldepind | Software | |
| Jeps, jeg kender godt | paldepind | Software | |
| Hvad tænker du på | paldepind | Software | |
| Det kan du godt have | paldepind | Software | |
| Det bliver super nice :) | Marcus | Nyhed | |
| Der er det mig sq en | paldepind | Software | |
| Hvordan? Det jeg | paldepind | Software | |
| har aldrig brugt | superkyll | Hjælp generelt | |
| Frogmaster, når du på | flaben | Hjælp generelt | |
| Frogmaster, når du på et | flaben | Hjælp generelt | |
| Men med den | flaben | Hjælp generelt | |
| Du er ganske enkelt ikke i | flaben | Hjælp generelt | |
| At det så ikke er | flaben | Hjælp generelt | |
| Nå du fortsætter med | flaben | Hjælp generelt | |
| For nu at bruge et af dine | flaben | Hjælp generelt | |
| Udkommenter plesks | superkyll | Hjælp generelt | |
| Samme nyhed på newz.dk | Marcus | Nyhed | |
| Som udgangspunkt vil det | Marcus | Nyhed | |
| #4 Okay, det forklare | superkyll | Hjælp generelt | |
| Jeg vil ikke på ingen måde | superkyll | Hjælp generelt | |
| Lige nu er det vel en | superkyll | Hjælp generelt | |
| Hvilken distribution og | superkyll | Hjælp generelt | |
| Har prøvet en masse | superkyll | Hjælp generelt | |
| Tak til mrbrown79 og froksen | paldepind | Software | |
| Også vil jeg da også | paldepind | Software | |
| Og lige en note: 10+ | paldepind | Software | |
| Klart, at man ikke | paldepind | Software | |
| Det bliver da | Marcus | Nyhed | |
| Tænk web browsing før | paldepind | Software | |
| Distroer skal bare dø, | Marcus | Nyhed | |
| Distroer skal bare dø, | Marcus | Nyhed | |
| Fantastisk - dog lidt trist | Marcus | Nyhed | |
| Jeg forstår heller | paldepind | Software | |
| Men det er også på | flaben | Hjælp generelt | |
| Vil den være god nok | marlar | Hardware |