Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Måske fordi det er | flaben | Hjælp generelt | |
| #4 Det lyder godt paldepind, | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Tak for uddybningen. Hav en | flaben | Hjælp generelt | |
| Fint med et heads up | flaben | Hjælp generelt | |
| @BGEr det ikke lige | flaben | Hjælp generelt | |
| Som jeg skriver i den anden | stra | Software | |
| Stating the obvious: skift. | paldepind | Software | |
| Intet skalerer | paldepind | Software | |
| Jeg har forsøgt at | paldepind | Software | |
| ADVARSEL Frogmasters råd er | flaben | Hjælp generelt | |
| Måske har det | phomes | Humor | |
| Jeg har Telenor mobil | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Når samme problem i Ubuntu, | Looop | Installationshjælp | |
| Jeg brugte det sidste | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Der er vist meget få mobilt | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| #0 tjah det er jo lidt | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| darktable | marlar | Multimedia / lyd / video etc. | |
| kan også være cpu køleren | needacoolname | Hardware | |
| #1 | stra | Software | |
| har også oplevet 12.04 har | Looop | Installationshjælp | |
| se på | stra | Software | |
| Enig med #1 Kik på dit | needacoolname | Hardware | |
| Hmm, det kan være psu'en, | needacoolname | Hardware | |
| Der er stadig problemer med | Looop | Installationshjælp | |
| Ja de kan ikke have mere end | phomes | Humor | |
| det kommer jo an på hvad du | Looop | Hjælp generelt | |
| så slå splash | Looop | Installationshjælp | |
| et par hundrede ? ønsker du | ondope | Linuxin.dk | |
| giv konen og datteren et | ondope | Linuxin.dk | |
| #4 spændende. Please give | ondope | Linuxin.dk | |
| Hvilke kurser/uddannelse | Looop | Hjælp generelt | |
| Så for nogle år siden en | Looop | Hjælp generelt | |
| Citat fra forrige links | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Prøver Ubuntu - Men | Looop | Installationshjælp | |
| det kræver at du poster fra | Looop | Installationshjælp | |
| reconfigure | superkyll | Hjælp generelt | |
| boycut dem | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Måske fordi at de rent | paldepind | Artikel | |
| Frihed er gratis at give | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Eller ok jeg vil være | Looop | Hjælp generelt | |
| Nu kommer der lige en | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Citat:"Vi har valgt at | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Lettere OT - så kommer TV2 | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Tak for linket. Det ser | marlar | Multimedia / lyd / video etc. | |
| så glem RH. og find nogle | Looop | Hjælp generelt | |
| Læs med fordel | Marcus | Nyhed | |
| Playing the game on Linux, | beer | Spil | |
| Jaså? Så må du jo | paldepind | Artikel | |
| Næppe Jaså? Så må | paldepind | Artikel | |
| Det ville være lidt | paldepind | Artikel |