Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hvorfor overholder du ikke | frogmaster | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja det plager dig sikkert - | frogmaster | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Du kan jo bare slette din | frogmaster | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Man kan ikke rette i et | frogmaster | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Fedora 17 opdatering | flaben | Hjælp generelt | |
| Gå ind på dette link: | flaben | Hjælp generelt | |
| bash, selvom scripts i det | marlar | Software | |
| Hvis problemet er | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| Holder mig også til bash. | marlar | Software | |
| ikke helt galt på den, | mbs- | Løst og fast | |
| Ja det er korrekt. Der må | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| bash | marlar | Software | |
| Hvis modemet du har fra din | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| Jeg startede ud med bash, | marlar | Software | |
| routere | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| Takker for svar allez. Glad | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| kan jeg vel egentlig | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| Hov. Kommer til at tænke | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| Tyder på det er min router, | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| har samme problem med en | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| God ide at teste hastigheden | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| Du bliver sandsynligvis ramt | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| Torrents laver typisk rigtig | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| forbindelses tal | dakkonblackblade | Hjælp generelt | |
| Altså frogmaster, du er for meget morgenmand! | marlar | Software | |
| Det ser da ret lækkert | marlar | Software | |
| Tak for link | Marcus | Nyhed | |
| marlar | Software | ||
| Ok, jeg kommer godt nok ind | erikhh | Hjælp generelt | |
| Jeg synes at have bemærket | hightower | Linuxin.dk | |
| #TT Måske var det på tide | paldepind | Artikel | |
| Hej #0 Jeg kan ikke | marlar | Software | |
| Skifter lidt mellem zsh og | marlar | Software | |
| Reboot med bluetooth dongle | erikhh | Hjælp generelt | |
| Han bruger udtrykket "a sane | marlar | Software | |
| Nå du er i gang | paldepind | Artikel | |
| http://www.linuxin.dk/node/19 | hightower | Linuxin.dk | |
| Min signatur burde være det | hightower | Linuxin.dk | |
| alpha 2 er ude, men jeg vil | thn | Nyhed | |
| #13 Det lader ikke til at du | paldepind | Artikel | |
| Jeg kunne faktisk som | marlar | Software | |
| Jeg bruger: ksh eller zsh | marlar | Software | |
| Bruger ZSH. Da jeg i sin tid | marlar | Software | |
| #19 det er så ikke et dx | Pinkcraze | Hardware | |
| Hvordan lægger du den på | ubuntu | Hjælp generelt | |
| Bruger også #! | Looop | Løst og fast | |
| Yep... | beer | Spil | |
| Bruger BASH, men plejer at | marlar | Software | |
| LMDE kører videre, men uden | marlar | Software | |
| BASH | marlar | Software |