Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| 1. Lyder højst | msm | Software | |
| Mozilla chef Mitchell Baker | hightower | Sandkassen | |
| Nu har jeg så fået | Acpivii | Hardware | |
| Det kunne være spændene, | hightower | Sandkassen | |
| Firefox, flash og codecs | flaben | Hjælp generelt | |
| Firefox og dr.dk | flaben | Hjælp generelt | |
| De folk skulle koncentrere | dakkonblackblade | Hardware | |
| Det bliver spændene at se | dakkonblackblade | Hardware | |
| Det bliver spændene at se | dakkonblackblade | Hardware | |
| Efter at jeg er begyndt | flaben | Hjælp generelt | |
| Firefox og dr.dk | flaben | Hjælp generelt | |
| Tjaa, eller bare en tanke... | dakkonblackblade | Hardware | |
| Det vil jeg mene er for | ubuntu | Installationshjælp | |
| start up annonceret på | dakkonblackblade | Hardware | |
| men ellers er der 'kun' | hightower | Sandkassen | |
| #23 ja det er en fed nyhed. | dakkonblackblade | Hardware | |
| Og MeeGo lever videre: | dakkonblackblade | Hardware | |
| Bruger | ubuntu | Installationshjælp | |
| Jeg beder dig om at teste om | flaben | Hjælp generelt | |
| Firefox og dr.dk | flaben | Hjælp generelt | |
| Live cd, så jeg tester | ubuntu | Installationshjælp | |
| #12, okay, så er det ikke | ubuntu | Installationshjælp | |
| Da jeg prøvede sprang | ubuntu | Installationshjælp | |
| Tilføjelse: begge routere | *klonk* | Løst og fast | |
| #10 prøv, for mig skyld, at | ubuntu | Installationshjælp | |
| Nej men når det virker | ubuntu | Installationshjælp | |
| Det må du så få fixet | flaben | Hjælp generelt | |
| Firefox og dr.dk | flaben | Hjælp generelt | |
| #8 indlæg 5 ? beskriver da | ubuntu | Installationshjælp | |
| Prøvet de forskellige | ubuntu | Installationshjælp | |
| Moonlight er død. Og det er | syncroniq | Hjælp generelt | |
| Mozilla dropper ikke | hightower | Sandkassen | |
| Der er ingen grund til | hightower | Sandkassen | |
| Det fungerer fint her. Har | flaben | Hjælp generelt | |
| Har prøvet med usb | ubuntu | Installationshjælp | |
| Tja skal have windows, for | ubuntu | Installationshjælp | |
| #5, yep det har jeg godt nok | hightower | Linuxin.dk | |
| Fedt at de slår et slag | thn | Nyhed | |
| Jeg ville ikke regne med at | syncroniq | Hjælp generelt | |
| der findes et færdig modul | ondope | Linuxin.dk | |
| Hvad vil din forbrugsprofil | ubuntu | Installationshjælp | |
| Jeg har også tit undret mig | hightower | Linuxin.dk | |
| Ideen er helt klar god, men | ondope | Linuxin.dk | |
| rawstudio kan også nu | marlar | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Har prøvet med usb nøgle, | ubuntu | Installationshjælp | |
| har ca 113 gb fri plads | ubuntu | Installationshjælp | |
| dcraw er det egentlige | marlar | Multimedia / lyd / video etc. | |
| RawTherapee | marlar | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Gir ingen mening har ca 113 | ubuntu | Installationshjælp | |
| Jeg en laptop med samme | ubuntu | Installationshjælp |