Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Det ser godt ud. Tak for | Marcus | Nyhed | |
| Nogle spil understøtter | Marcus | Nyhed | |
| Så den kopiere bare filerne | Marcus | Nyhed | |
| #beer: Hvis man er aktiv | beer | Software | |
| Når div hardware | beer | Software | |
| Hvis alle siger nej tak til | beer | Software | |
| Med et simpelt chat modul | dbuch | Linuxin.dk | |
| Tilslutter mig da IRC engang | dbuch | Linuxin.dk | |
| Stort set alle spillene | Marcus | Nyhed | |
| Det dårligste ved | beer | Software | |
| Det er sløvt, selvisk | beer | Software | |
| Det dårligste ved linux | beer | Software | |
| Heldigvis er der ikke noget | dbuch | Software | |
| Det største problem i dag | beer | Software | |
| 1: Dårlig grafikkort drive | beer | Software | |
| Ville det bedste ikke | beer | Software | |
| Hvis man er ude efter | beer | Software | |
| Til gengæld har de lidt | beer | Programmering | |
| Det ville være dejligt | beer | Software | |
| Nu er det primært | beer | Software | |
| Selvom det er et driver | beer | Software | |
| Power Management er | beer | Software | |
| Dårlig batteritid tror | beer | Software | |
| Hold da op. Sikke et flot | beer | Software | |
| Debian Testing (som | dbuch | Software | |
| Heller ikke med Evince på Gnome | Mati | Hjælp generelt | |
| Raketfart | dbuch | Software | |
| Hvordan fungerer en install | Marcus | Nyhed | |
| Det er sandt. I denne | Marcus | Nyhed | |
| hvorfor 10.04 og ikke 12.04 | borupdk | Hjælp generelt | |
| tilsyneladende er den også | Marcus | Nyhed | |
| #0 Kan heller ikke åbne med | Mati | Hjælp generelt | |
| Det er godt nok ikke | Mati | Hjælp generelt | |
| Du kan hente og installere | Mati | Hjælp generelt | |
| Dejligt Med Limbo | Marcus | Nyhed | |
| I gymnasiet i 80'erne læste | mich | Løst og fast | |
| Du linker til en PDF | Mati | Hjælp generelt | |
| Ingen master browser | lbm | Hjælp generelt | |
| Bare jeg havde opfundet den | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg overvejer allerede | joongle | Artikel | |
| Eller her | sv-erik | Køb og Salg | |
| Sælger også i | sv-erik | Køb og Salg | |
| Kan godt nok ikke finde ud | sv-erik | Køb og Salg | |
| done | sv-erik | Køb og Salg | |
| Meget meget flot post! Du | mich | Løst og fast | |
| Forskellige win7 klienter. | lbm | Hjælp generelt | |
| Meget ofte, så timer | lbm | Hjælp generelt | |
| Jeg kan faktisk også | lbm | Hjælp generelt | |
| RE: 3 nye spil er blevet | Marcus | Nyhed | |
| Det undrer mig at man kan | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. |