Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Da jeg skrev det første | dbuch | Programmering | |
| Måske når desktop-wars | beer | Software | |
| string[] authors = { | dbuch | Programmering | |
| #9 Helt fint, suger bare til | dbuch | Programmering | |
| Helistorm har helt ret. Der | dbuch | Programmering | |
| Lidt komisk, nu når de selv | beer | Programmering | |
| #8Jeg ved godt du ikke | dbuch | Programmering | |
| Jeg synes det største | beer | Software | |
| #0 jeg beklagede mig med det | beer | Programmering | |
| Peter Toft og Raspberry Pi | joongle | Artikel | |
| using Gtk; public class | dbuch | Programmering | |
| Kunne man så ikke | beer | Software | |
| Ja puha. Tænk at der | beer | Software | |
| Fedoraisering Ja puha. | beer | Software | |
| Stigende fragmentering | beer | Software | |
| Så forstår jeg ikke | fettouhi | Software | |
| en tråd om 12.04 hvis | borupdk | Hjælp generelt | |
| vil jeg gerne høre om | beer | Software | |
| yup, og 12.04 har fået | borupdk | Hjælp generelt | |
| Så forstår jeg ikke den | fettouhi | Software | |
| 12.04 ER LTS Du har ret. | borupdk | Hjælp generelt | |
| Ja for søren, | dbuch | Software | |
| Ja den fart ... | dbuch | Software | |
| #2 forkert. 12.04 ER LTS. | borupdk | Hjælp generelt | |
| #6 | dbuch | Programmering | |
| mit problem er at jeg | borupdk | Hjælp generelt | |
| hvorfor 10.04 og ikke | borupdk | Hjælp generelt | |
| #0: Jeg prøver netop og | fettouhi | Software | |
| Okay det vil jeg kigge på, | dbuch | Programmering | |
| #29 --> #26 = beer | beer | Software | |
| Selvfølgelig er jeg | beer | Software | |
| yuk. "//gør dine actions | dbuch | Programmering | |
| du skriver intet | beer | Software | |
| her kan du se hvordan du | dbuch | Programmering | |
| åh ham skrigeskinken igen. | beer | Sandkassen | |
| Først og fremmest | dbuch | Programmering | |
| Så kom tilbage når | beer | Software | |
| Du slipper først for | beer | Software | |
| Jeg talte med en som | beer | Software | |
| #2 Og hvad indebærer det? | dbuch | Programmering | |
| Se på dig selv, dine | beer | Software | |
| for 2-300 kr er ca en | beer | Software | |
| Hvis jeg kunne ville | beer | Software | |
| Det ser udmærket ud :) Hvis | dbuch | Programmering | |
| for 2-300 kr er ca en times | beer | Software | |
| Mht bug reports, så | beer | Software | |
| Mht bug reports, så | beer | Software | |
| En anden super bonus | Marcus | Nyhed | |
| Det er hønen og ægget. De | beer | Software | |
| Sprøg efter | beer | Software |