Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Tak for inspirationen - som | marson | Software | |
| Fra Linux-siden - i en | mbs- | Programmering | |
| Når vi alligevel har gang i | paldepind | Linuxin.dk | |
| #13 Pure awesomeness :) | kjoller | Løst og fast | |
| Har prøvet | mbs- | Programmering | |
| Der er forskel på | mbs- | Programmering | |
| Du ser noget der ikke | paldepind | Linuxin.dk | |
| Tak for svar marlar. #55: +1 | paldepind | Linuxin.dk | |
| Kan vi ikke få nogle | paldepind | Linuxin.dk | |
| Jamen det kunne jo | paldepind | Linuxin.dk | |
| Nu henter jeg fedora | kjoller | Løst og fast | |
| Jeg ved ikke lige hvad | paldepind | Linuxin.dk | |
| Kan vi ikke få nogle hårde | paldepind | Linuxin.dk | |
| Den downloader nu! Uhu! | kjoller | Løst og fast | |
| reinstallering er bedste | kjoller | Løst og fast | |
| Phoronix warm | kjoller | Løst og fast | |
| Og så det klassiske | kjoller | Løst og fast | |
| Jamen det kunne jo være du | paldepind | Linuxin.dk | |
| Hvornår er et tema | paldepind | Linuxin.dk | |
| marlar: Det ville være | paldepind | Linuxin.dk | |
| frogmaster: Er det | paldepind | Linuxin.dk | |
| Ser jeg der hvor jeg | paldepind | Linuxin.dk | |
| Du kan jo lave et spin | kjoller | Løst og fast | |
| Hvor ser du nogen, der | paldepind | Linuxin.dk | |
| Ja, og jeg er sikker på | kjoller | Løst og fast | |
| Det er | kjoller | Løst og fast | |
| Muligvis overser jeg noget, | paldepind | Linuxin.dk | |
| Du overser to ting: Vi er | paldepind | Linuxin.dk | |
| Eller sagt på en anden | paldepind | Linuxin.dk | |
| Helt enig - den grå | jan.k | Hjælp generelt | |
| De fleste ved, at der kun | paldepind | Linuxin.dk | |
| Hej Jeg har også problemet, | mjjzf | Installationshjælp | |
| Jeg har faktisk lavet en | peque | Hjælp generelt | |
| https://live.gnome.org/GTK%2B | paldepind | Software | |
| Nå men det bliver et merge | paldepind | Software | |
| Du svarede slet ikke på | paldepind | Software | |
| Jo, men meget præcist. | paldepind | Software | |
| Jeg glæder mig også! Min | kjoller | Løst og fast | |
| Var det ikke et lig | paldepind | Software | |
| Det bliver rigtigt | kjoller | Løst og fast | |
| Den grå slatne farve er IMO | jan.k | Hjælp generelt | |
| meget mac agtigt | paldepind | Software | |
| Hmm moderation med | paldepind | Linuxin.dk | |
| Python har det problem at | sv-erik | Programmering | |
| Indhold | paldepind | Linuxin.dk | |
| Så er det jo heldigt, | paldepind | Linuxin.dk | |
| Python | sv-erik | Programmering | |
| spændende | jan.k | Hjælp generelt | |
| noob løsning | peque | Hjælp generelt | |
| Den dag der skal være | paldepind | Linuxin.dk |