Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| tegn akronym | mbs- | Hjælp generelt | |
| GTK 4.0 :) og mht Cairo: ja | paldepind | Software | |
| Den største fejl han | paldepind | Linuxin.dk | |
| Hvordan kommer | paldepind | Software | |
| Jeg bunder gerne en | kjoller | Løst og fast | |
| Jeg synes at jeg læste et | kjoller | Løst og fast | |
| Hva' tid? | kjoller | Løst og fast | |
| Det er helt sikkert ikke | paldepind | Linuxin.dk | |
| Ortega, der nu arbejder | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg synes. at | paldepind | Linuxin.dk | |
| Jeg tvivler da på at | paldepind | Linuxin.dk | |
| det har intet at gøre med | blueeyez | Hardware | |
| Ja så forstår jeg bedre, | blueeyez | Hardware | |
| En anden ting... | paldepind | Linuxin.dk | |
| -Også var det nok også en | paldepind | Linuxin.dk | |
| hej borupdk Træls nok.. Men | blueeyez | Hardware | |
| #32 Det er prøvet på | paldepind | Linuxin.dk | |
| Det er lidt spændende at | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvis det at folk | paldepind | Linuxin.dk | |
| MATE kører, som den | mjjzf | Installationshjælp | |
| MATE kører, som den skal - | mjjzf | Installationshjælp | |
| benhård moderation Det | paldepind | Linuxin.dk | |
| Mit bud | paldepind | Linuxin.dk | |
| Evergreen har hidtil kørt | mjjzf | Installationshjælp | |
| Kravoverholdelse | blueeyez | Hardware | |
| Det er ganske enkelt en | mjjzf | Installationshjælp | |
| Gnome 3 plejer at crashe | mjjzf | Installationshjælp | |
| Har fundet en løsning, det | borupdk | Hjælp generelt | |
| -Også var det nok også en | paldepind | Linuxin.dk | |
| Hvis det at folk | paldepind | Linuxin.dk | |
| Du konkluderer alene | paldepind | Linuxin.dk | |
| Det ser ud til at det | mbs- | Hjælp generelt | |
| Thunar | mbs- | Hjælp generelt | |
| Jeg har ikke forladt dette | paldepind | Linuxin.dk | |
| ja, har også fået sat | hightower | Software | |
| libc version | borupdk | Hjælp generelt | |
| Om ikke andet ligger det | borupdk | Hjælp generelt | |
| Du kan sikkert ikke få | borupdk | Hjælp generelt | |
| Hej Det ændrer jo ikke | paldepind | Linuxin.dk | |
| Sjovt nok er der ingen | paldepind | Linuxin.dk | |
| Eftersigende | dbuch | Software | |
| Sjovt nok er der ingen | paldepind | Linuxin.dk | |
| ...hvilket i øvrigt også | dbuch | Software | |
| #9 Det er jeg også kommet | Looop | Hjælp generelt | |
| #12 du kan jo lave de | hightower | Software | |
| Syntes du ikke? Den er | hightower | Software | |
| Tonen har faktisk | paldepind | Linuxin.dk | |
| Ubuntu LTS | hightower | Software | |
| Hvilke grundpiller | paldepind | Linuxin.dk | |
| du kan også trykke på | hightower | Software |