Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Alle vinder: haters kan | joongle | Linuxin.dk | |
| hvor? | joongle | Linuxin.dk | |
| BG: Jeg er lidt lost, og du | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det er allerede | joongle | Linuxin.dk | |
| Jep, det blev nøjagtigt som | joongle | Linuxin.dk | |
| marx: hvad med at jer | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| digiKam! | Slettet10 | Software | |
| prøv evt. at kaste et blik | WoodieDK | Installationshjælp | |
| #13 hvem hvad hvor? Mit | joongle | Linuxin.dk | |
| Hvordan kan du | joongle | Linuxin.dk | |
| Og Marks blog virker jo. Den | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er der nogen herinde der har | McDonnell | Hardware | |
| Og hvad hvis det ikke er | joongle | Linuxin.dk | |
| Debian har en lang historik | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Men så videre til den | joongle | Linuxin.dk | |
| IMO er dette på ingen | joongle | Linuxin.dk | |
| Debian er ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Digikam? | Slettet10 | Software | |
| Der er ikke andet end at | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Elsker ellers at følge | joongle | Linuxin.dk | |
| Picasa vil stadig virke til | Slettet10 | Software | |
| Fint. Husk du har en | McDonnell | Hardware | |
| Så vidt jeg er orienteret | Slettet10 | Software | |
| Der er ikke tale om | phomes | Nyhed | |
| @Bll Gates - Ser interessant | McDonnell | Hardware | |
| Nu kender jeg ikke | Slettet10 | Software | |
| Det gode ved de mange | phomes | Nyhed | |
| HejDet er denne her, fra en | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvad hulen gør man når | joongle | Linuxin.dk | |
| Init, audioserver, session, | phomes | Nyhed | |
| Shotwell kan uploade | Slettet10 | Software | |
| Jeg synes faktisk det er | joongle | Linuxin.dk | |
| Hej Jan.K Har du prøvet at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Uenighed og | joongle | Linuxin.dk | |
| Har forummet ikke mulig for | joongle | Linuxin.dk | |
| kan du komme i single user mode | danielstuhr | Software | |
| Ja så fik vi alligevel ret, | joongle | Linuxin.dk | |
| Hej Jaglu. Tak for dit | danielstuhr | Software | |
| Mit håb er at RH bare | phomes | Nyhed | |
| Ærgerligt, jeg er ellers | Slettet10 | Software | |
| #foksen link til artikel | McDonnell | Hardware | |
| Liquorix Kerne | McDonnell | Hardware | |
| Heldigt for dig at de | McDonnell | Hardware | |
| jeg køber nok et nyt | McDonnell | Hardware | |
| #15 Tak for linket. Ja jeg | McDonnell | Hardware | |
| inkompabilitet mellem | phomes | Nyhed | |
| Jeg har siden redhat 5.1 | kleve | Hjælp generelt | |
| Nå men så kan jeg | McDonnell | Hardware | |
| Jeg har ikke teknisk | McDonnell | Hardware | |
| Ja det bliver fedt hvis man | phomes | Linuxin.dk |