Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| http://www.supergrubdisk.org/ | mbs- | Installationshjælp | |
| Ahh | mbs- | Installationshjælp | |
| tror i misforstår mig | mbs- | Installationshjælp | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | McDonnell | Hardware | |
| Jamen det havde da | bill gates | Løst og fast | |
| Det er da betydeligt | McDonnell | Hardware | |
| Jeg vil så nødig sku | mbs- | Installationshjælp | |
| Hej mbs-Jeg går ud fra at | mbs- | Installationshjælp | |
| Har selv en T510 og den | McDonnell | Hardware | |
| Nåå, ja. | bill gates | Løst og fast | |
| bundkort brænder sammen | dryndte | Hardware | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | bill gates | Løst og fast | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | bill gates | Løst og fast | |
| Ved ikke om det er for | WoodieDK | Installationshjælp | |
| #5 jeg får: command not | Looop | Programmering | |
| Acer Aspire One 5GZ | WoodieDK | Installationshjælp | |
| mon ikke det er noget andet | Looop | Programmering | |
| #2 Ja jeg bruger Xterm og | Looop | Programmering | |
| Mere interessant: | Looop | Programmering | |
| Ja. Man kan sige at | phomes | Nyhed | |
| Hvorfor tror du at det | Looop | Programmering | |
| Hvorfor tror du at det har | Looop | Programmering | |
| Nåå, ja. Softwarefrihed er | bill gates | Løst og fast | |
| Gnome blev jo dannet | bill gates | Løst og fast | |
| Syntes helt klart idéen er | phomes | Nyhed | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | bill gates | Løst og fast | |
| Nåå! Du mener ligesom | bill gates | Løst og fast | |
| #3 Du kan altid Google din | dryndte | Hardware | |
| hmm kan da egentligt godt | phomes | Linuxin.dk | |
| Har det været prøvet før? | phomes | Linuxin.dk | |
| men selvfølgelig | phomes | Linuxin.dk | |
| Den ansvarlige for at få | phomes | Nyhed | |
| Det var ikke ment som en | phomes | Linuxin.dk | |
| Bare siden du skrev at | phomes | Nyhed | |
| Hvorfor så boote op i | phomes | Nyhed | |
| #1 Yea! super fedt at boote | phomes | Nyhed | |
| Fandme lækkert :) hele | phomes | Nyhed | |
| Cubano. Eller sådan hed han | phomes | Linuxin.dk | |
| Hvad er fut21? | phomes | Linuxin.dk | |
| Det fungerede væsentlig | phomes | Linuxin.dk | |
| Du læste vist ikke min | phomes | Linuxin.dk | |
| Come om marlar. Lige nu er | phomes | Linuxin.dk | |
| På hverdage godkendes | phomes | Linuxin.dk | |
| Har fundet løsningen | kleve | Hjælp generelt | |
| tak | dryndte | Hardware | |
| Jo man kan gøre noget ved | phomes | Linuxin.dk | |
| Det er jo totalt | bill gates | Løst og fast | |
| Også lige et billede på | bill gates | Løst og fast | |
| Ahh Bill, man kan jo | bill gates | Løst og fast | |
| Hej dryndte Jeg tror | dryndte | Hardware |