[Reklame] SDL-Ball v 0.11 Udgivet
Syntes lige jeg ville nævne at version 0.11 af mit spil, SDL-Ball er blevet udgivet.
SDL-Ball er en klassisk breakout/arkanoid klon skrevet i C++ med SDL og OpenGL.
Det kræver hardware accelereret OpenGL. Man kan styre med keyboard, mus, joystick og WiiMote.
Målet med spillet kan enten være at få en høj score (mange point) eller gennemføre spillet (udslette brikkerne i alle banerne).
Der medfølger en brugervenlig leveleditor (kører i en webbrowser med javascript) og level donationer modtages gerne ;) ;)
Spillet er Fri Software under GPL v3.
Spillets hjemmeside:
http://sdl-ball.sourceforge.net/
Projekt side:
https://sourceforge.net/projects/sdl-ball/
Før du svarer vær venlig at vurdere dit svar
Arrogant elitistisk kommentar: Lad være med at spilde din tid på det.
Bug: Modtages med kyshånd, men hvis du har en sf.net konto vil jeg sætte pris på at du bruger bugtrackeren.
Andre kommentarer er velkomne ;)
Jeg skriver her fordi jeg ikke syntes nyheden fortjener forside plads.
SDL-Ball er en klassisk breakout/arkanoid klon skrevet i C++ med SDL og OpenGL.
Det kræver hardware accelereret OpenGL. Man kan styre med keyboard, mus, joystick og WiiMote.
Målet med spillet kan enten være at få en høj score (mange point) eller gennemføre spillet (udslette brikkerne i alle banerne).
Der medfølger en brugervenlig leveleditor (kører i en webbrowser med javascript) og level donationer modtages gerne ;) ;)
Spillet er Fri Software under GPL v3.
Spillets hjemmeside:
http://sdl-ball.sourceforge.net/
Projekt side:
https://sourceforge.net/projects/sdl-ball/
Før du svarer vær venlig at vurdere dit svar
Arrogant elitistisk kommentar: Lad være med at spilde din tid på det.
Bug: Modtages med kyshånd, men hvis du har en sf.net konto vil jeg sætte pris på at du bruger bugtrackeren.
Andre kommentarer er velkomne ;)
Jeg skriver her fordi jeg ikke syntes nyheden fortjener forside plads.
Kommentarer3
Re: [Reklame] SDL-Ball v 0.11 Udgivet
Re: [Reklame] SDL-Ball v 0.11 Udgivet
lige et par kommentarer:
Lydene er nok det som virkelig mangler, nogle af dem giver en forkert opfattelse af ting.
Kontrol af battet synes at være en liiiillleee smule sluggish? er det med vilje? jeg synes egentlig det virker ret godt, i modsætning til mange andre breakout spil, er det derfor det er sådan?
Jeg synes at den måde de forskellige farver kommer uden om "Highscore" gør det ret ulæseligt fra starten.
"enter" knappen virker ikke til at signere "ok" efter indtast af navn, både return og enter bør gøre det :)
Det ville være godt med flere opløsninger, heriblandt nogle widescreen.. jeg kunne godt tænke mig 2560x1600 :) istedet for 2 knapper til 2 forskellige opløsninger, kunne du lave det til en selector
Default bør måske være at starte op i windowed mode
Re: [Reklame] SDL-Ball v 0.11 Udgivet
Ps: Det ser ret godt ud.