Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Lønnet eller ulønnet? :) | Domiino | Hjælp generelt | |
| Damm, er det en typo?.. | Domiino | Hjælp generelt | |
| Så alt dette i skriver nu, | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Fedora 10 år | jan.k | Hjælp generelt | |
| Kørte Fedora Core 3 i et | jan.k | Hjælp generelt | |
| Man skulle kunne købe den | cb400f | Software | |
| Hvis du ikke allerede har | Domiino | Hjælp generelt | |
| Den har oven i købet | Domiino | Hjælp generelt | |
| Er bios opdateret, bare lige | Domiino | Hjælp generelt | |
| Ud fra dine oplysninger, så | Domiino | Hjælp generelt | |
| Fejlen skyldes | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Fejlen skyldes | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Det er blevet skiftet til | Looop | Software | |
| Hej klausenbusk. Har | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Har sat et lille | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Vi har lige fået alle 3 | tetrimino | Hardware | |
| Typisk er det RAM, USB | tetrimino | Hardware | |
| Jeg har fået min ownCloud | Domiino | Hjælp generelt | |
| Hvorfra ved du at den | cb400f | Software | |
| Har du en mail jeg lige skal | z4ndx | Hardware | |
| Har sat et lille | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Python2: drtv-dl | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hvad mener du med installere | Domiino | Hjælp generelt | |
| Perfekt.. Hvis du vil må du | z4ndx | Hardware | |
| Vi har en Samsung Skærm i | z4ndx | Hardware | |
| Vil blot lige meddele at jeg | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Softwaren ser | cb400f | Software | |
| Nu kan man se den kommende | cb400f | Software | |
| Man skal kigge lidt nedad. | z4ndx | Hardware | |
| Det er netop noget APV | z4ndx | Hardware | |
| Med Steam's Big Picture | Marcus | Nyhed | |
| Jep! Og 305 andre på | mikkel | Installationshjælp | |
| Du kan evt. overveje at | z4ndx | Hardware | |
| #z4ndx | mikkel | Installationshjælp | |
| Er der TF2 til Linux?.. | mikkel | Installationshjælp | |
| Det var bare mig | mikkel | Installationshjælp | |
| Tak for tilbagemeldingen - | superkyll | Software | |
| Hej Frogmaster | superkyll | Software | |
| Tjek rettigheden på den | superkyll | Software | |
| Du er ikke løbet tør for | superkyll | Software | |
| Jeg får: server:~# ls -hl | superkyll | Software | |
| Hvordan er rettighederne på | superkyll | Software | |
| Hej Marlar Jeg er logget ind | superkyll | Software | |
| Bruger man så stadig bare | Marcus | Nyhed | |
| Hvilken bruger opretter du | superkyll | Software | |
| Ikke så vidt jeg ved, jeg | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg ser på og vender | Looop | Software | |
| Ulemper: * Man skal | tetrimino | Hardware | |
| Jeg kunne godt ligge hus | jknitram | Løst og fast | |
| Nogle der kan anbefale | tetrimino | Hardware |