Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Du kan også prøve | Domiino | Hjælp generelt | |
| Anmeldelsen | janoleholm | Hardware | |
| For tidligt ude | janoleholm | Hardware | |
| Har selv være meget glad | Jacques | Hjælp generelt | |
| Det var ordet "SAN" jeg ikke | z4ndx | Software | |
| En søgning på "Acer Iconia | janoleholm | Hardware | |
| Personligt venter jeg på | janoleholm | Hardware | |
| kan du nynne den? | Domiino | Hjælp generelt | |
| Der arbejdes nok heftigt, | Jacques | Hjælp generelt | |
| Solgt? | fallen | Køb og Salg | |
| Google giver i hvert fald | z4ndx | Software | |
| Acer tablet PC | janoleholm | Hardware | |
| Jeg prøver Pointlinux af. | Jacques | Hjælp generelt | |
| Jeg tror jeg har fundet en | z4ndx | Software | |
| Jeg skulle nok lige have | z4ndx | Software | |
| Grafik kontroller dårligt understøttet | janoleholm | Hardware | |
| Dere sker ingenting. Network | Jacques | Hjælp generelt | |
| Det ser ud som om at alle | Jacques | Hjælp generelt | |
| Done via liveCD'en. Og: Da | Jacques | Hjælp generelt | |
| Kan du boote direkte til | Jacques | Hjælp generelt | |
| osjensenTak. Har lige | Jacques | Hjælp generelt | |
| Nu er det jo en anden | Jacques | Hjælp generelt | |
| Tak, ser godt ud | Jacques | Hjælp generelt | |
| Libffi i løs | Jacques | Hjælp generelt | |
| Tak, det virkede :D | m_abs | Hjælp generelt | |
| Jeg har nu lavet tre | Jacques | Hjælp generelt | |
| Mener bestemt du kan ændre | m_abs | Hjælp generelt | |
| Dvs. du skal have | z4ndx | Software | |
| Et wildcard certifikat er | z4ndx | Software | |
| I updatemanageren her | Jacques | Hjælp generelt | |
| Hvis der er tale om kun et | z4ndx | Software | |
| http://www.symantec.com/page. | z4ndx | Software | |
| Wildcard certifikat er ikke | z4ndx | Software | |
| Hej Jeg vil bare sige, at | Jacques | Hjælp generelt | |
| Jeg havde fat i Pointlinux | Jacques | Hjælp generelt | |
| the dirty way... | z4ndx | Software | |
| I Snowden-sagen har det | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Det jeg mener er hvis | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Interessant kommentar. | Jacques | Hjælp generelt | |
| Note to self: Vent 2-3 | Jacques | Hjælp generelt | |
| Har lige set et indlæg fra | Jacques | Hjælp generelt | |
| @Prezioso: Tak for din | Jacques | Hjælp generelt | |
| overvej Ubuntu 12.04 LTS | Jacques | Hjælp generelt | |
| Det ved jeg ikke fordi | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Er vi ikke enige om at | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Men er den ikke allerede | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Alt efter det tekniske | peque | Hjælp generelt | |
| Det blev diskuteret i den | Jacques | Hjælp generelt | |
| @Frogmaster: Tak for svar. | Jacques | Hjælp generelt | |
| Git? | peque | Hjælp generelt |