Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Kan du beskrive | mc.lucifer | Hardware | |
| Here we go ;) | z4ndx | Software | |
| @frogmaster - Jeg | z4ndx | Software | |
| Hvilken iso har du præcist | Domiino | Installationshjælp | |
| Mange tak :-) Og flot | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg kan godt se der er | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg har bestilt et nyt | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg har nok snart brugt | FrugalMan | Løst og fast | |
| Thunderbird har godt nok | FrugalMan | Løst og fast | |
| http://www.dr.dk/tv/se/rytter | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Kom gerne med præcise links | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Bruger DR NU | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Som ibm siger, skal du | Domiino | Installationshjælp | |
| Glimrende. Så vidt jeg kan | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg synes grafikken er meget | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg går lidt ud fra du | uxz | Software | |
| Jep, alt virker som det skal | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja, det er rigtigt | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvis du vil se | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg har før hen brugt | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| domino@DominoPC ~ $ uname | Domiino | Installationshjælp | |
| Fedt, prøver det af. Mange | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Handbreak er anerkendt som | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Har fundet noget der ser ud | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Du kan forsøge med en | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Er der nogen der ved | Ingénue | Hjælp generelt | |
| Ok, mange tak frogmaster. | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Der er masser af muligheder, | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvordan kan jeg se | Domiino | Installationshjælp | |
| #1 Så du mener jeg kan | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Du konverterer selv dine | Zeracca | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Her er mit | Domiino | Installationshjælp | |
| lidt foreslag | Ingénue | Hjælp generelt | |
| Kender ikke lige Mint, om | Domiino | Installationshjælp | |
| amd64 ikke ia64 | Domiino | Installationshjælp | |
| Nu har jeg fået min Debian | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg kunne godt være | jknitram | Løst og fast | |
| Er dette mon muligt i | lbm | Software | |
| Smid lige en dato op så | jknitram | Løst og fast | |
| sjovt at se at et b / strong | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Hvad er den sidste | joedalton | Sandkassen | |
| Det går fremad... | jknitram | Løst og fast | |
| Selv tak og godt det | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| http://test.com jeg fik | joedalton | Sandkassen | |
| Materiale er lavet | joedalton | Programmering | |
| Du skal formentlig | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| #0 og så kan du vælge at | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Cool.. Mange tak :) | z4ndx | Software | |
| Eksempel | frogmaster | Hjælp generelt | |
| hvad gør jeg galt?' | FrugalMan | Hjælp generelt |