Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Desværre ikke :( | joedalton | Nyhed | |
| Hvad var der galt med | joedalton | Nyhed | |
| #3 det kan du jo bare sætte | joedalton | Nyhed | |
| KDE | joedalton | Nyhed | |
| Ubuntu edge | Domiino | Hjælp generelt | |
| #1 ... nej jeg har ikke | Looop | Installationshjælp | |
| #17Det kan jeg ikke svare | Domiino | Installationshjælp | |
| En lille kommentar til Apple multitasking | Domiino | Hjælp generelt | |
| Cool! Men så lige et | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg er hammerende ligeglad | Domiino | Hjælp generelt | |
| Et skud i tågen, har du | Looop | Installationshjælp | |
| Hej Hvad var der galt med | joedalton | Nyhed | |
| Den skal installeres på min | joedalton | Nyhed | |
| Kan ikke anbefale N9 | Domiino | Hjælp generelt | |
| ... | thorbjørntux | Software | |
| Jo men prøv at se her før | Domiino | Installationshjælp | |
| Hmmm... så må jeg jo | Domiino | Installationshjælp | |
| Intel har nogle divergerende | Domiino | Installationshjælp | |
| Nope... har tripple tjekket. | Domiino | Installationshjælp | |
| Hvad er det der får dig til | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg har lige prøvet at | Domiino | Installationshjælp | |
| OK. Jeg vil godt prøve at | Domiino | Installationshjælp | |
| Der sidder en Broadcom | Domiino | Installationshjælp | |
| 06:00.0 Network controller: | Domiino | Installationshjælp | |
| Udover en markant større | Domiino | Hjælp generelt | |
| Det ser ikke ud til den vil | Domiino | Installationshjælp | |
| Hey, Det er næsten | syncroniq | Installationshjælp | |
| RE: wireless driver | Domiino | Installationshjælp | |
| Undskyld at jeg | Domiino | Hjælp generelt | |
| Prøv at kigge her, jeg går | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg har fået hentet den fra | Domiino | Installationshjælp | |
| iwlwifi-driveren er en del | Domiino | Installationshjælp | |
| Det må være denne | Domiino | Installationshjælp | |
| Lyder mærkeligt hvis at et | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg vil meget gerne have | Domiino | Hjælp generelt | |
| Installering/opdater | jan.k | Hjælp generelt | |
| Installering/opdater | jan.k | Hjælp generelt | |
| #1Ja KDE er super. Bare | jan.k | Hjælp generelt | |
| #1 God fornøjelse, og husk | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger den dagligt på | jan.k | Hjælp generelt | |
| #6 Min iCal og Mail er sat | Domiino | Hjælp generelt | |
| hvor lukket er en mac | Domiino | Hjælp generelt | |
| Lad os så bare | Domiino | Hjælp generelt | |
| N900 er skam en rigtig | Domiino | Hjælp generelt | |
| Hvis med Google Sync du | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg tror at Symbian aflives | Domiino | Hjælp generelt | |
| Lad os så bare forestille | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg ved ikke hvor geniale | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg har nemlig fået et | Domiino | Hjælp generelt | |
| #10 Jeg har bare i tidernes | fac | Hardware |