Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #5 jo, men man skal tilføje | blueeyez | Hjælp generelt | |
| vsftpd bruger lokale users, | blueeyez | Hjælp generelt | |
| ArchlInux? Gentoo eller | Mati | Hjælp generelt | |
| frit valg på alle hylder næsten | Mati | Hjælp generelt | |
| Bruger vsftp ikke lokale | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Det løste mit problem | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Da de bruger Qt, går | Domiino | Hjælp generelt | |
| Ubuntu Edge | Domiino | Hjælp generelt | |
| Som du kan høre, kan | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg kan anbefale | Mati | Hjælp generelt | |
| For at se en manual på | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Hvad gør --purge? :-) Har | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Hvordan multitasking | Domiino | Hjælp generelt | |
| Prøv at slette vsftpd.conf | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Nu er jeg kommet et skridt | Domiino | Installationshjælp | |
| Det virker så jeg siger tak | Looop | Installationshjælp | |
| Det bliver næsten umulig | Domiino | Multimedia / lyd / video etc. | |
| For en måneds tid siden | Domiino | Multimedia / lyd / video etc. | |
| I forhold til x11 er | Domiino | Hjælp generelt | |
| Problemet er måske løst, | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Hvad gør Jolla f.eks. | Domiino | Hjælp generelt | |
| #6 Jamen /dev/sda1 står ud | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Jeg tror ikke du kan følge | blueeyez | Hjælp generelt | |
| kan godt være den er | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Hmm.. På billedet ser det | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Synes ikke det går som | blueeyez | Hjælp generelt | |
| ... | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Først, vær sikker på at | blueeyez | Hjælp generelt | |
| det skal helst være mere | Domiino | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Lige for at få afklaret | Domiino | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Stærkt hjulpet på vej af | sv-erik | Løst og fast | |
| Jeg ved ikke om det er meget | Domiino | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja, jeg kan godt se din | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg kan nemt få den til at | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg har haft den åbnet bare | borup | Hjælp generelt | |
| #2 Ja du er nødt til åbne | borup | Hjælp generelt | |
| Jeg har testet alle 4 | borup | Hjælp generelt | |
| Min første tanke er RAM | borup | Hjælp generelt | |
| løst | Thorbjørn | Software | |
| Skal lige sige at jeg har | Thorbjørn | Software | |
| Har lige prøvet scriptet | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| måske jeg skal prøve | Domiino | Installationshjælp | |
| Det er vildt underligt... | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg går ud fra at linux | Domiino | Installationshjælp | |
| ok det ser jeg på tak :) | Looop | Installationshjælp | |
| Du skal bruge devel | Looop | Installationshjælp | |
| Undskyld at jeg | Domiino | Hjælp generelt | |
| DR har vist lukket af ? | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Der står i Readme filen at | Domiino | Installationshjælp | |
| Der findes dette | joedalton | Nyhed |