Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Tak for dit svar! Det lyder | ballan | Hardware | |
| Så installer den | SteenA | Hjælp generelt | |
| Vejen til lykken er at købe | ballan | Hardware | |
| Samme problem hos mig | Akker | Hardware | |
| Ja jeg bruger den fri | SteenA | Hjælp generelt | |
| Når du skriver "mappen er | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Hvilken kalender service | Domiino | Software | |
| Jeg har fundet SyncEvolution | Domiino | Software | |
| #0Har du kikket efter i | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| SÅDANNER! Nu starter den | Domiino | Installationshjælp | |
| #1 Tak for dit svar | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Svarret på dit spørgsmål | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| sudo chmod 750 | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Jeg har desværre kun OS X | Looop | Spil | |
| Jeg er selv begyndt at | Looop | Spil | |
| Kører du på standard fri | SteenA | Hjælp generelt | |
| #6 Nej det var ikke kun | SteenA | Hjælp generelt | |
| N9'eren har jo i hvert fald | Domiino | Hjælp generelt | |
| Android multitasking vs. traditionel | Domiino | Hjælp generelt | |
| Det fremgik ikke af #0 at | SteenA | Hjælp generelt | |
| Jo, og #1 har også ret | SteenA | Hjælp generelt | |
| Tak skal du ha #3 Det var | SteenA | Hjælp generelt | |
| Du kan prøve dmesg | | SteenA | Hjælp generelt | |
| RE: | persen61 | Hardware | |
| Det er sådan mest som når | SteenA | Hjælp generelt | |
| Tror bare at | SteenA | Hjælp generelt | |
| Du kan sikkert "blackliste" | Domiino | Installationshjælp | |
| Det er ikke nogen | Domiino | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Der ligger kun en fil | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg er for tiden ganske | Mati | Hjælp generelt | |
| #3 Gentoo enkelt og lige | Mati | Hjælp generelt | |
| Hvordan kan jeg | Domiino | Installationshjælp | |
| GENNEMBRUD!!!!! Jeg fandt | Domiino | Installationshjælp | |
| Så er det store spørgsmål | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg bruger denne, har bla | Domiino | Software | |
| Det er et generelt problem i | Domiino | Installationshjælp | |
| Du skal enable locale user | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Uden at gøre mig for klog ... | persen61 | Hardware | |
| <= Recv header: 530 This | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Nu har jeg fundet mig en | Domiino | Installationshjælp | |
| Så jeg ville ikke være | persen61 | Hardware | |
| Igen.. Hvad melder den af | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Det kan de i princippet godt | persen61 | Hardware | |
| #8 Den er os sat til YES, | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Det var netop en af | persen61 | Software | |
| alle bud er åbne | persen61 | Software | |
| Helt klart VLC, virker | Domiino | Software | |
| VLC er en | Domiino | Software | |
| Nej, man skal ikke tilføje | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Nej. Eller jo de kan sige | persen61 | Hardware |