Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Linux Mint 15 LØST | flaben | Hjælp generelt | |
| Hvilken stykpris ville du | beer114 | Sandkassen | |
| Har du checket MD5-summen | flaben | Hjælp generelt | |
| Hello! The project is | Vincent140 | Løst og fast | |
| #8Der er forskellige bugs i | Looop | Hjælp generelt | |
| #8Det kan jeg ikke svare | Looop | Hjælp generelt | |
| Mange tak for | flennart | Hjælp generelt | |
| #7 Hvorfor virker det så | Looop | Hjælp generelt | |
| Det lyder besværligt, | bjoler | Installationshjælp | |
| Ja - jeg har som sagt 2 stks | beer114 | Sandkassen | |
| Vi har prøvet med Gnome | Looop | Hjælp generelt | |
| #3 Ja som sagt virker med | Looop | Hjælp generelt | |
| Well, et par vildskud | Looop | Hjælp generelt | |
| Det lyder besværligt, så | bjoler | Installationshjælp | |
| Jeg siger tak for hjælpen, | pacpoke | Installationshjælp | |
| da_DK | pacpoke | Installationshjælp | |
| Har du testet en anden | Looop | Hjælp generelt | |
| Har du testet en anden | Looop | Hjælp generelt | |
| HejSå er den også kommet | jan.k | Hjælp generelt | |
| Beklager sent svar har haft | Looop | Hjælp generelt | |
| preseed eksempel | pacpoke | Installationshjælp | |
| Ja, har prøvet da, og dk... | pacpoke | Installationshjælp | |
| Har du prøvet "da" ? | pacpoke | Installationshjælp | |
| Fint, så mangler jeg bare | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det har dog virket før, | marlar | Software | |
| DOH! Så fik jeg tid til at | marlar | Software | |
| Så er arkiverne til stable | FrugalMan | Nyhed | |
| Ja du kan altid taste i | flennart | Hjælp generelt | |
| Tak for svarene til jer | marlar | Software | |
| Okay, bare glem det ... | Akker | Installationshjælp | |
| Er iptables nok? Og | marlar | Software | |
| Et logisk diagram kan se ud | marlar | Software | |
| Hvis du vil oprette en | marlar | Software | |
| Mint er bare en herlig | FrugalMan | Hardware | |
| Mint er bare en herlig | FrugalMan | Hardware | |
| kan stadig hverken åbne | bjoler | Installationshjælp | |
| Jeg kender og bruger ikke | marlar | Software | |
| Firewall er vel nærmest | marlar | Software | |
| #6 Læste den lige hurtigt | FrugalMan | Hardware | |
| Nogen der vil sælge deres | beer114 | Sandkassen | |
| Nu valgte han jo også | FrugalMan | Hardware | |
| Min trial ved den omtalt VPN | z4ndx | Software | |
| Sidder forresten med et | flennart | Hjælp generelt | |
| Det har du nok ret i.. Jeg | FrugalMan | Nyhed | |
| #5 Altså det er jo som | FrugalMan | Nyhed | |
| FrugalMan, det kan godt | FrugalMan | Nyhed | |
| Good luck med AMD drivere... | FrugalMan | Hardware | |
| Tak for input :) Jeg har | sv-erik | Løst og fast | |
| lidt kommentarer | dudsen | Hardware | |
| congrestion | sv-erik | Løst og fast |