Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Når jeg går ind og kigger | tk78 | Hjælp generelt | |
| Okay men hvis ens | sv-erik | Hardware | |
| #35 Velbekommen | jan.k | Hjælp generelt | |
| #6Nej, og det er ikke det | tk78 | Hjælp generelt | |
| #2, #3, #4 Ja så er jeg | sv-erik | Hardware | |
| Jeg har lige | tk78 | Hjælp generelt | |
| Prøv at skrive | tk78 | Hjælp generelt | |
| Jeg installerede Chrome fra | tk78 | Hjælp generelt | |
| Hvis jeg går på youtube | tk78 | Hjælp generelt | |
| Jeg har seneste Flash | tk78 | Hjælp generelt | |
| Okay men hvis ens | sv-erik | Hardware | |
| Synes det fungerer rigtig | sv-erik | Hardware | |
| Det er svært og konkludere | tk78 | Hjælp generelt | |
| Tak for info #34 | jan.k | Hjælp generelt | |
| #33 1) Hvad hedder den | jan.k | Hjælp generelt | |
| Virker mp4 videoen ikke | jan.k | Hjælp generelt | |
| De fleste adaptere har i | sv-erik | Hardware | |
| Mine erfaringer er at det | sv-erik | Hardware | |
| #9 Det var sq dårlig | cb400f | Nyhed | |
| De kan ikke snakke sammen | sv-erik | Hardware | |
| Hvis du vælger anden | jan.k | Hjælp generelt | |
| Har du prøvet den i | jan.k | Hjælp generelt | |
| Der er netop udgivet en | jan.k | Hjælp generelt | |
| #12 SUSE og RedHat har vist | ear | Software | |
| Måske little op tropic med | ear | Software | |
| Nu også KDE, Cinnamon og | FrugalMan | Nyhed | |
| HejSå kom den også på | Piilen | Software | |
| Gul Og Gratis :) | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvad er GoG? | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nå så fik jeg også wi-fi | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| En udrulning af denne | ear | Software | |
| Ja den har jeg brugt, | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det offentlige | ear | Software | |
| En udrulning af denne | ear | Software | |
| En udrulning af denne | ear | Software | |
| Tillykke! Bare | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Så står den og triller med | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| openSUSE 12.3 | cb400f | Nyhed | |
| Men det magiske ved det | mbs- | Hjælp generelt | |
| #3: Jeg har prøvet | mbs- | Hjælp generelt | |
| Verdens sværeste siger du ? | mbs- | Hjælp generelt | |
| Det ser spændende ud, | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Spændende. Glæder mig til | Piilen | Software | |
| Ja, fx | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Problemet er at | ear | Software | |
| Jeg skal bare skrive | mbs- | Hjælp generelt | |
| egnethed | ear | Software | |
| Jeg har prøvet | mbs- | Hjælp generelt | |
| Jo men det betyder jo | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det interesante market | ear | Software |