Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| jow jow det kan kun blive | sv-erik | Løst og fast | |
| Er du sikker på at der ikke | Looop | Hjælp generelt | |
| #3 kan stadig hverken åbne | bjoler | Installationshjælp | |
| #0 Prøv at installere | bjoler | Installationshjælp | |
| Pt. lige nu kører Openbox i | FrugalMan | Nyhed | |
| Så længe man forstår de | FrugalMan | Nyhed | |
| Ja det ser sgu lidt speget | sv-erik | Løst og fast | |
| Det kan være så mange ting | sv-erik | Løst og fast | |
| Manjaro overraskende stabilt | FrugalMan | Nyhed | |
| Jeg hentede den på netbeans | bjoler | Installationshjælp | |
| Er Netbeanes installeret med root privilege | bjoler | Installationshjælp | |
| der er også en Lenovo | FrugalMan | Hardware | |
| Har du kigget på den | FrugalMan | Hardware | |
| Det er ikke en maskine | FrugalMan | Hardware | |
| Når du er i BIOS, så prøv | kanyle | Installationshjælp | |
| Det er ikke en maskine jeg | FrugalMan | Hardware | |
| Nu hvor jeg skimmede guiden | z4ndx | Software | |
| Jeg ved, at Zotac (deres | dudsen | Hardware | |
| Sandt men ikke særligt nyt | xy | Løst og fast | |
| Hvad giver traceroute til de | z4ndx | Software | |
| Brugte for år tilbage en | dudsen | Hardware | |
| jeg bruger selv denne som | dudsen | Hardware | |
| Har lige prøvet med IP | z4ndx | Software | |
| Hmm jeg ved ikke lige hvad | z4ndx | Software | |
| ingen forbindelse? | z4ndx | Software | |
| Jeg har 2 stks liggende, som | beer114 | Sandkassen | |
| Stadig nogen der har en N900 | beer114 | Sandkassen | |
| Gnome 3 | paldepind | Software | |
| Ja kunne bare godt | cb400f | Software | |
| I allerhøjeste grad. | mrbrown79 | Software | |
| upstart | m_abs | Hjælp generelt | |
| Det bliver spændende at se | cb400f | Software | |
| Vist ikke nærmere end at | cb400f | Software | |
| #15Ja. | mrbrown79 | Software | |
| Er QtCreator | mrbrown79 | Software | |
| QtCreator | mrbrown79 | Software | |
| Jeg synes også den ser | cb400f | Software | |
| Ved godt, at du har | mrbrown79 | Software | |
| @m_abs, Bingo!, med qmake | mrbrown79 | Software | |
| Hvis du henter alle filerne | mrbrown79 | Software | |
| #9 Du kan ikke bygge | mrbrown79 | Software | |
| Det er nu heller ikke | m_abs | Hjælp generelt | |
| Jeg kom lidt videre, men kun | mrbrown79 | Software | |
| D'herrer, Jeg kom lidt | mrbrown79 | Software | |
| Kan desværre ikke give dig | m_abs | Hjælp generelt | |
| Så er der igen nyheder fra | cb400f | Software | |
| Hej Der er næsten en halv | tk78 | Hjælp generelt | |
| Har lige opgraderet | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det første du skal gøre er at opdatere Mint | tk78 | Hjælp generelt | |
| Som regel er det ikke | sv-erik | Hardware |