Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Relateret :-) | flennart | Hjælp generelt | |
| Som standard tillader debian | flennart | Hjælp generelt | |
| PS: det er ikke et | bartwar | Løst og fast | |
| Hvilket princip skulle | bartwar | Løst og fast | |
| Ja det skulle man tro, men | flennart | Hjælp generelt | |
| En stor del af | bartwar | Løst og fast | |
| strange, skulle virke out of | flennart | Hjælp generelt | |
| Det drejer sig om et Atheros | flennart | Hjælp generelt | |
| Hvilket netkort drejer det | flennart | Hjælp generelt | |
| Kanon | flennart | Hjælp generelt | |
| tjaa hvorfor ikke | flennart | Hjælp generelt | |
| Personligt tror jeg | bartwar | Løst og fast | |
| #22 så så længe DRM | bartwar | Løst og fast | |
| så så længe DRM er | bartwar | Løst og fast | |
| Lyder godt, og sejt at du | dbuch | Software | |
| Der er tonsvis af ting ved | bartwar | Løst og fast | |
| Altså, hvis man vælger den | bartwar | Løst og fast | |
| #1 Det er jo begrænset hvor | bartwar | Løst og fast | |
| Altså, hvis man vælger den | bartwar | Løst og fast | |
| #12 så hvis fx | bartwar | Løst og fast | |
| #19 jeg har ikke gjort noget | bartwar | Løst og fast | |
| #5 men for hr. og fru. | bartwar | Løst og fast | |
| Jeg bruger fint Adobe | bartwar | Løst og fast | |
| #5 Jeg bruger fint Adobe | bartwar | Løst og fast | |
| Velbekommen Der kommer | bartwar | Løst og fast | |
| #15 Tak, så må man da bare | bartwar | Løst og fast | |
| Men da der ingen der | bartwar | Løst og fast | |
| Ubuntu's test procedure | bartwar | Løst og fast | |
| #12 så hvis fx Canoniacal | bartwar | Løst og fast | |
| til #6 dudsen, skal det | bartwar | Løst og fast | |
| Heldigvis er vi kommet så | bartwar | Løst og fast | |
| Yes. som #9 nævner, så | bartwar | Løst og fast | |
| Men det jeg kan forstå | bartwar | Løst og fast | |
| Nu er jeg ikke løbet | bartwar | Løst og fast | |
| til #6 dudsen, skal det | bartwar | Løst og fast | |
| DRM = mistet ejerskab af PC | bartwar | Løst og fast | |
| Den nyeste Mountain Lion OSX | bartwar | Løst og fast | |
| Jeg tilslutter mig Joongle, | bartwar | Løst og fast | |
| Hvorfor ikke Linux?Den | bartwar | Løst og fast | |
| Jeg bruger både Mac, BSD, | bartwar | Løst og fast | |
| Du kommer nog til at få mange svar :) | bartwar | Løst og fast | |
| Godt ord igen .. | unsub_dk | Løst og fast | |
| Hvad er skaden ved at | unsub_dk | Løst og fast | |
| Jeg har lavet en del | unsub_dk | Løst og fast | |
| Hej Jeg fulgte | mpl | Løst og fast | |
| Ligger wxCam til rådighed? | kaj | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Tak mh Det ser ganske | kaj | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det er Mattemagi | Boerlum | Artikel | |
| Takker og slutter | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Ja.. Det lyder rigtig i mine | unsub_dk | Løst og fast |