Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Supergrub reparerer som | jørgen | Installationshjælp | |
| # Boerlum Jeg dør i | jørgen | Installationshjælp | |
| openSUSE er ret hit n' | xy | Løst og fast | |
| rekonq er ikke en | xy | Løst og fast | |
| Jeg har kigget lidt på | einar.petersen | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Smart, det skal da prøves!! | marlar | Software | |
| Hvad sker der hvis du kører | jørgen | Installationshjælp | |
| #38 tak for | xy | Løst og fast | |
| #34Angående kwallet: | xy | Løst og fast | |
| Jeg har brugt Rekonq | xy | Løst og fast | |
| Jeg har skrevet min egen | jørgen | Installationshjælp | |
| Ja det ser ud til at | marlar | Software | |
| KDE's klipper har et eller | marlar | Software | |
| Og det er ikke bare en | peque | Hjælp generelt | |
| Jeg fik faktisk mine andre | jørgen | Installationshjælp | |
| Apropos browsere, har i | xy | Løst og fast | |
| Jeg har nu haft så mange | xy | Løst og fast | |
| http://www.supergrubdisk.org/ | jørgen | Installationshjælp | |
| Er ikke arrogant - bare almindelig uvidende | jørgen | Installationshjælp | |
| Desværre bruger jeg | peque | Hjælp generelt | |
| Så kom der openSUSE med KDE | xy | Løst og fast | |
| Til mit eget brug, er | xy | Løst og fast | |
| @Dudsen ja det er altid | peque | Hjælp generelt | |
| Prøvede og smide lidt | xy | Løst og fast | |
| miljø | peque | Hjælp generelt | |
| #3, yep, men kommer med et | FrugalMan | Løst og fast | |
| Det er bestemt også en | xy | Løst og fast | |
| #29 Chrome er ikke noget | xy | Løst og fast | |
| Fint med den side, jeg | xy | Løst og fast | |
| set | peque | Hjælp generelt | |
| Derfor er jeg | peque | Hjælp generelt | |
| Endelig har de fået et Qt | xy | Løst og fast | |
| Det er jo således det | peque | Hjælp generelt | |
| Har oplevet lidt det | xy | Løst og fast | |
| Søgte lidt på nettet | xy | Løst og fast | |
| Jeg har et lidt sjovt | xy | Løst og fast | |
| Aptitude er også til | FrugalMan | Løst og fast | |
| Min hardware er en | xy | Løst og fast | |
| Det er 12.3 med | xy | Løst og fast | |
| Fungerer fint og | xy | Løst og fast | |
| Fungerer fint og streame | xy | Løst og fast | |
| Som regel bruger jeg | FrugalMan | Løst og fast | |
| Det er så godt nok | xy | Løst og fast | |
| Kio_smb er KDE. | xy | Løst og fast | |
| Men findes det problem | xy | Løst og fast | |
| Anmeldelse fra Linux Action | cb400f | Nyhed | |
| #16 Jeg er ret sikker på at | xy | Løst og fast | |
| Tak for det. Data skulle | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Kan OpenSUSE 12.3 KDE video | xy | Løst og fast | |
| Det er i hvert fald den | xy | Løst og fast |