Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #3 Takker! :) Well jeg kunne | dbuch | Software | |
| Er databasen i UTF-8? | peque | Hjælp generelt | |
| Kan godt være jeg husker | peque | Hjælp generelt | |
| Ja. Min shell bruger UTF-8 - | peque | Hjælp generelt | |
| shell | peque | Hjælp generelt | |
| Skal da aldrig sige sig | peque | Hjælp generelt | |
| iconv | peque | Hjælp generelt | |
| Hey Dudesen. Den filkodning | peque | Hjælp generelt | |
| Hvis du kan eksportere dine | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Hej Marlar. Tak for svaret - | peque | Hjælp generelt | |
| i vim | peque | Hjælp generelt | |
| Nu kender jeg intet til | peque | Hjælp generelt | |
| Fin artikel du henviser til. | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg har kigget på noget | mich | Installationshjælp | |
| Jeg har valgt at prøve | mich | Installationshjælp | |
| Der er ingen windowsmaskiner | mich | Installationshjælp | |
| Ser da spændende ud, men | xy | Løst og fast | |
| Så er jeg klar med min, | xy | Løst og fast | |
| Så er jeg også om | xy | Løst og fast | |
| Kan se du også er med 2 | xy | Løst og fast | |
| Har ingen ide om hvorfor | xy | Løst og fast | |
| AMD Atlon Proccessor 3500 | xy | Løst og fast | |
| AMD Atlon Proccessor 3500 | xy | Løst og fast | |
| #6 Jeg tænkte på sådan | xy | Løst og fast | |
| Ja det er med den nye KDE | xy | Løst og fast | |
| Ja det er med den nye KDE | xy | Løst og fast | |
| #0 Er det KDE udgaven? Og | xy | Løst og fast | |
| Der er lidt forskel på hvad | mich | Installationshjælp | |
| http://opensuse-guide.org/ Et | xy | Løst og fast | |
| Lyder spændende. Et godt | xy | Løst og fast | |
| Okay, det lyder så godt, at | xy | Løst og fast | |
| Løst | xy | Hjælp generelt | |
| Som efterfølgning til | Looop | Hardware | |
| ikke brug for netbios eller dns | mich | Installationshjælp | |
| Hvordan er jeres | mich | Installationshjælp | |
| Tja desværre så kæmper | mich | Installationshjælp | |
| Jeg fik min Harddisk fra | z4ndx | Installationshjælp | |
| Istedet for at bruge masser | mich | Installationshjælp | |
| så jeg er mere | bartwar | Løst og fast | |
| Præcis | bartwar | Løst og fast | |
| Der er jo nogle forskellige | bartwar | Løst og fast | |
| Ikke for at reklamere men | z4ndx | Installationshjælp | |
| Er det en IDE disk ? | z4ndx | Installationshjælp | |
| Men hvad er rigtig | bartwar | Løst og fast | |
| Så at forvente at det | bartwar | Løst og fast | |
| Der er bare ikke noget som | bartwar | Løst og fast | |
| DRM virker heller ikke | bartwar | Løst og fast | |
| Jeg valgte systemd da | dbuch | Software | |
| #1 Jeg valgte systemd da jeg | dbuch | Software | |
| Kanon :-) Tusind tak | flennart | Hjælp generelt |