Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hvor dominerende linux | Boerlum | Linuxin.dk | |
| En heldig bivirkning | Boerlum | Linuxin.dk | |
| Noget andet er, at på | Boerlum | Linuxin.dk | |
| Intel HD 4000 | Marcus | Nyhed | |
| Jeg kører fint TF2 og | Marcus | Nyhed | |
| Slettet | Boerlum | Linuxin.dk | |
| Jeg har ladet mig | Boerlum | Linuxin.dk | |
| Det er da en glædelig | Marcus | Nyhed | |
| Er det ikke stadig kun til | Marcus | Nyhed | |
| RE: Router og switch til fibernet | FrugalMan | Hardware | |
| Det behøves ikke være | FrugalMan | Hardware | |
| Som flere har nævnt er | Boerlum | Linuxin.dk | |
| som udbyder med en 15/15 | FrugalMan | Hardware | |
| Jeg har trefor | FrugalMan | Hardware | |
| Denne er ikke min ISP, | FrugalMan | Hardware | |
| @Frogmaster - Det behøves | FrugalMan | Hardware | |
| ISP'en er lokal i området | FrugalMan | Hardware | |
| Jeg har ikke valgt Waoo, og | FrugalMan | Hardware | |
| i7 er selvfølgelig max, men | sv-erik | Løst og fast | |
| Er du sikker på at du vil | FrugalMan | Hardware | |
| Ja det har du sikkert | sv-erik | Løst og fast | |
| Men som jeg ser de nye | sv-erik | Løst og fast | |
| Tak for alle svarene, ja jeg | sv-erik | Løst og fast | |
| EI er den browser med | Boerlum | Linuxin.dk | |
| dictionary attack | Boerlum | Linuxin.dk | |
| Så må man håbe, at | marlar | Software | |
| VLC optagelse virkede - men mon det er optimalt? | EpsilonDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Måske var det værd at | EpsilonDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Du bør jo nok få | sv-erik | Løst og fast | |
| Men undskyld at jeg | FrugalMan | Løst og fast | |
| #10 tusind tak det fordi jeg | Looop | Hjælp generelt | |
| For skindende og | FrugalMan | Løst og fast | |
| Ja enig med 10, ville give | Looop | Hjælp generelt | |
| ...tjek også loggen: | Looop | Hjælp generelt | |
| hvilket betyder at | Looop | Hjælp generelt | |
| Firewall eller ej, det lader | Looop | Hjælp generelt | |
| #6 kan godt skrive det men | Looop | Hjælp generelt | |
| Så vidt jeg husker, så er | Looop | Hjælp generelt | |
| udp6: 0 0 :::18070 | Looop | Hjælp generelt | |
| Hvad giver netstat -tnlup | Looop | Hjælp generelt | |
| #1 Den står Listen 80 Det | Looop | Hjælp generelt | |
| lenovo | sv-erik | Løst og fast | |
| Prøv også lige at | Looop | Hjælp generelt | |
| så spørgsmålet er jo | sv-erik | Løst og fast | |
| kommer an på | sv-erik | Løst og fast | |
| har du prøvet en netstat | Looop | Hjælp generelt | |
| Killer LapTop uden Windows | sv-erik | Løst og fast | |
| Det største "WIN" i dag | sv-erik | Løst og fast | |
| Personligt ville jeg finde | sv-erik | Løst og fast | |
| Dropbox-rival lover uendelig lagerplads | marlar | Software |