Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #0 Måske kan feks. | EpsilonDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvad hvad vil du bruge den | sv-erik | Løst og fast | |
| Hvis du slår Advanced | EpsilonDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja det skal være en | sv-erik | Løst og fast | |
| Nu har jeg så forsøgt | EpsilonDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| IHT spørgsmålet, så er | sv-erik | Løst og fast | |
| Er ikke en Linux specifik fejl! | joedalton | Nyhed | |
| Tak for forslagene. Jeg er | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| #23 Ja det har du ret i, | marlar | Software | |
| For skindende og | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg har også servage | marlar | Software | |
| Hvis ikke det hjælper, at | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| #19 Jeg har selv Servage, og | marlar | Software | |
| Øhh... | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg vil sige tak for | Kappa | Installationshjælp | |
| Tak til jer begge :) | m_abs | Software | |
| Prøv | Kappa | Installationshjælp | |
| Hvad kan han ikke få | Kappa | Installationshjælp | |
| Og som svar på dit PS: Du | m_abs | Software | |
| Du kan sætte expandtab og | m_abs | Software | |
| løst | xy | Hjælp generelt | |
| #2 | ubuntu | Installationshjælp | |
| Mint 13 er lts | ubuntu | Installationshjælp | |
| Hej Det er ikke for at kapre | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Jeg har aldrig rigtig | FrugalMan | Løst og fast | |
| Hej På min bærbare, der | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| Hente 14 i stedet, den kan | ubuntu | Installationshjælp | |
| Tastetryk | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| #! Mon ikke det er en | Looop | Løst og fast | |
| #1+#7 Synes du virkelig | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| Mon ikke det er en rimeligt | Looop | Løst og fast | |
| MariaDB er ikke et nyt | joedalton | Nyhed | |
| #0Jeg har ikke lige styr | frogmaster | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det ser fornuftigt ud. Du | xy | Hjælp generelt | |
| #1+#7Synes du virkelig det | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| Jeg har endda tænkt | marlar | Software | |
| Box.com | marlar | Software | |
| desværre.... nej :( | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Hvad skal den overhoved | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| Servage har noget de kalder | marlar | Software | |
| Ja, jeg ved ikke helt hvad | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hej, Jeg synes du skal | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| Jeg har aldrig rigtig brudt | FrugalMan | Løst og fast | |
| AHCI understøtter nogen | persen61 | Hardware | |
| Hvad vil du opnå i sidste | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| Hvilken SolusOS | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| men jeg er helt ny inden | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| n2600=cedar trail? | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| Samme problem her øv.. | frogmaster | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg har kigget... | R4MSHO3J | Hjælp generelt |