Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hej, Den kan sagtens køre | R4MSHO3J | Hjælp generelt | |
| Jeg skulle nok lige | frogmaster | Multimedia / lyd / video etc. | |
| De bliver pænt belyst, | bigblop | Hjælp generelt | |
| Hmm, måske | marlar | Software | |
| Ja, jeg syntes også den er | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg er igang med | FrugalMan | Software | |
| Der er tale om en Dantax | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Der er tale om en Dantax | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Det virker hos mig, men jeg | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Okay det dur ikke :( og | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Fedt. Jeg er igang med | FrugalMan | Software | |
| Lydanlæget er | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Hey Froggy Mint er | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Hej Nu er den så kommet | FrugalMan | Software | |
| Jeg har inden for de | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Det lyder meget fornuftigt | joedalton | Nyhed | |
| Åben en terminal og | bigblop | Hjælp generelt | |
| Mums :-) | FrugalMan | Løst og fast | |
| Ja, det er en løsning | marlar | Software | |
| Ja, det er også bare | marlar | Software | |
| Nej, vi er jo ikke ens :-) | FrugalMan | Løst og fast | |
| Det er ikke alle, der er | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg har endda tænkt | marlar | Software | |
| Jeg ved ikke hvorfor Intel | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| De live cd-er jeg prøver er | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| Hvis maskinen mangler en | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| Mandriva og centos, selv i | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| Grafikkortet kan du muligvis | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| Næe, ikke endnu. Det er | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| Nu har jeg ikke Ubuntu 12.10 | Sandalmanden | Hjælp generelt | |
| Jeg benytter rsync med | marlar | Software | |
| Hej Thomas. Nu leger jeg | Thomas W | Hardware | |
| I skyen er der også | marlar | Software | |
| En anden mulighed er at | marlar | Software | |
| workarounds | marlar | Software | |
| En anden mulighed | marlar | Software | |
| Ja, jeg vil også mene | bigblop | Hjælp generelt | |
| Siden har jeg indsat en | bigblop | Hjælp generelt | |
| Igen: kig på | bigblop | Hjælp generelt | |
| Jeg vil gerne have at | bigblop | Hjælp generelt | |
| Jeg vil gerne have at | bigblop | Hjælp generelt | |
| Det er irrelevant | bigblop | Hjælp generelt | |
| Hmmm, er ikke enig. | bigblop | Hjælp generelt | |
| Som sagt har jeg svært | bigblop | Hjælp generelt | |
| Mens jeg husker det, til dem | bigblop | Hjælp generelt | |
| Jeg ved ikke hvad | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nej det kan jeg ikke | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Kan du høre | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg havde VPS hos Dreamhost | marlar | Software | |
| Tja er kørt lidt fast, | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. |