Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| men jeg havde også 14 | marlar | Hardware | |
| #14 det galdt også for mig | marlar | Hardware | |
| Man "får" ingenting, | marlar | Hardware | |
| #12 men får du ikke et | marlar | Hardware | |
| Er det ikke muligt at | jonasbh | Installationshjælp | |
| Min stationære computer er | danielstuhr | Løst og fast | |
| og på de forskellige | marlar | Hardware | |
| Hvem regner du med som | marlar | Hardware | |
| #9 der kan jeg ikke hjælpe | marlar | Hardware | |
| Det næste spørgsmål er | marlar | Hardware | |
| #7 den har kørt perfekt og | marlar | Hardware | |
| Ja det kan jeg godt se. | marlar | Hardware | |
| Verden = MS | jonasbh | Installationshjælp | |
| HejJeg læste også denne | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Nu har jeg downloadet | frogmaster | Hjælp generelt | |
| JavaScripts [...] har | Kappa | Software | |
| Det var så lidt. Jeg kan i | *klonk* | Hjælp generelt | |
| Det var lige præcis, | *klonk* | Hjælp generelt | |
| * 07 * * 1-5 | flennart | Hjælp generelt | |
| Hej igen Fik løst problemet | flennart | Hjælp generelt | |
| Du har ikke fortalt cron | flennart | Hjælp generelt | |
| Når du siger fik bios | jonasbh | Installationshjælp | |
| Det klassiske problem ved | flennart | Hjælp generelt | |
| bevidst begrebs forvirring | jonasbh | Installationshjælp | |
| Hvad siger man til Lenovo support... | jonasbh | Installationshjælp | |
| Tag et kig på xbindkeys og | *klonk* | Hjælp generelt | |
| Du skal nok have fat i | jonasbh | Installationshjælp | |
| Du er velkommen | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Okay og tak for hurtig | frogmaster | Hjælp generelt | |
| en Fedora derivatFuduntu | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Tak for svarene | Kappa | Software | |
| #5 jeps kig her: | marlar | Hardware | |
| Re: Har OpenJDK samme fejl? | Kappa | Software | |
| Jeg tror ikke xmodmap er den | *klonk* | Hjælp generelt | |
| men i den nye version 2 | marlar | Hardware | |
| Her er en 'Huawei B593' | marlar | Hardware | |
| Du kan i hvert fald ikke | Kappa | Software | |
| Her er en 'Huawei B593' til | marlar | Hardware | |
| #0Hvis du vil have et svar | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg forstår det lidt på | bigblop | Hjælp generelt | |
| Har OpenJDK samme fejl? | Kappa | Software | |
| Det er som jeg forstår det | bigblop | Hjælp generelt | |
| Godt spørgsmål, jeg | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvad er det lige ved ilivid | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det er godt nok gået helt | Kappa | Software | |
| aah ; ) | Kappa | Software | |
| Tror du har læst | Kappa | Software | |
| Der er ikke meget fidus | Kappa | Software | |
| Der er ikke meget fidus i at | Kappa | Software | |
| Og jeg ved nu ikke hvor | Domiino | Løst og fast |