Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Du bruger din frihed | Domiino | Løst og fast | |
| #61Marlar, hvis du læser | Domiino | Løst og fast | |
| Apple PC = 3 OS | Domiino | Løst og fast | |
| Apple PC = 3 OS | Domiino | Løst og fast | |
| Men den anden | Domiino | Løst og fast | |
| #57Exactly. Der ligger | Domiino | Løst og fast | |
| #56Han har sagt to | Domiino | Løst og fast | |
| Ja og der heller ingen | Domiino | Løst og fast | |
| Ja, det er godt at Jul og | marlar | Linuxin.dk | |
| Korrekt. Men det gør | Domiino | Løst og fast | |
| Det er også en | Domiino | Løst og fast | |
| Det er en teknisk | Domiino | Løst og fast | |
| Det er taget ud af en | Domiino | Løst og fast | |
| Hvis du har lagt det Wheezy | 51m0n53n | Installationshjælp | |
| Hvad er Apple hw? Så | Domiino | Løst og fast | |
| Det er da en underlig | Domiino | Løst og fast | |
| Men hvis du kan komme | Domiino | Løst og fast | |
| standard adfærd | christensen | Hjælp generelt | |
| #4 Løsningen kan jeg vel | christensen | Hjælp generelt | |
| Der har været meget | Domiino | Løst og fast | |
| Super | fettouhi | Software | |
| Sorry, du nævnte kun | thorbjørntux | Software | |
| hurtig googling | flaben | Hjælp generelt | |
| Regner du med at vi kan | Domiino | Løst og fast | |
| Ha ha. Prøv at se på | Domiino | Løst og fast | |
| Regner du med at vi kan | Domiino | Løst og fast | |
| OvenståendeJo jo der har | Domiino | Løst og fast | |
| Jeg har også flere | Domiino | Løst og fast | |
| Og jeg ved nu ikke hvor | Domiino | Løst og fast | |
| Ikke sagt at bryder mig | Domiino | Løst og fast | |
| #27 | mpl | Løst og fast | |
| jeg vil anbefale at justere | christensen | Hjælp generelt | |
| Du må hellere tænke | mpl | Løst og fast | |
| Jeg mener, at det ER | mpl | Løst og fast | |
| En mulig vej | mpl | Løst og fast | |
| Et interessant | christensen | Hjælp generelt | |
| /etc/rsyslog.conf og /etc/rsyslog.d | christensen | Hjælp generelt | |
| Jeg tror du med syslog-ng | christensen | Hjælp generelt | |
| Kender heller ikke en | christensen | Hjælp generelt | |
| Ikke det du spørger om, men | christensen | Hjælp generelt | |
| #8 Det samme jeg har brugt | 51m0n53n | Installationshjælp | |
| Min netværksopstilling | mrfusker | Hjælp generelt | |
| #6 Fair nok, det viste jeg | 51m0n53n | Installationshjælp | |
| Ja, det er det | thorbjørntux | Software | |
| router problem | mrfusker | Hjælp generelt | |
| #5 1. Smid gerne et link til | 51m0n53n | Installationshjælp | |
| Jeg pingede fra min | mrfusker | Hjælp generelt | |
| da mange af de | 51m0n53n | Installationshjælp | |
| Bravo | fettouhi | Software | |
| #4 Det er ikke sikkert, at | 51m0n53n | Installationshjælp |