Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Det er jo herligt at 3 | marlar | Hardware | |
| #5Der er mange forskelle | mrfusker | Hjælp generelt | |
| Der er ikke blevet ændret | mrfusker | Hjælp generelt | |
| #0 jeg har selv en TP-Link | marlar | Hardware | |
| Prøv at kigge på | mpl | Løst og fast | |
| #0Ja du skal sørge for | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| har du husket at bruge "meta | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Mon ikke det kan klares med | mpl | Løst og fast | |
| TV Oversigt | mpl | Løst og fast | |
| Hvad OS / "System" kører du | hyggelig75 | Hjælp generelt | |
| ja men da jeg aldrig har | bent59 | Hjælp generelt | |
| Jo, Samsungen har bluetooth | bent59 | Hjælp generelt | |
| Fin indput bluetooth jeg jeg | bent59 | Hjælp generelt | |
| Med "usb-dimser" menes: usb | bent59 | Hjælp generelt | |
| Alle de "usb-dimser" man | bent59 | Hjælp generelt | |
| Overvej om du har brug for | bent59 | Hjælp generelt | |
| Jeg har langt om længe | lbm | Hjælp generelt | |
| lyder at devner er fin nok | bent59 | Hjælp generelt | |
| Min datter har den | bent59 | Hjælp generelt | |
| Og skal VLC ikke også | Domiino | Installationshjælp | |
| #3 Du skal selvfølgelig | Domiino | Installationshjælp | |
| Denver'en er bedre udstyret | bent59 | Hjælp generelt | |
| tænk på regner kraften :-) | bent59 | Hjælp generelt | |
| Eller er de begger 2 | bent59 | Hjælp generelt | |
| hvor ser du de 50gb | hyggelig75 | Hjælp generelt | |
| plads | hyggelig75 | Hjælp generelt | |
| hvor ser du de 50gb | hyggelig75 | Hjælp generelt | |
| [root@d40a90a1 ~]# grep | hyggelig75 | Hjælp generelt | |
| mount | hyggelig75 | Hjælp generelt | |
| Og det ville jeg kunne | Domiino | Installationshjælp | |
| Og det ville jeg kunne feks | Domiino | Installationshjælp | |
| Takker for link, vil studere | ubuntu | Humor | |
| http://androidadvices.com/ins | ubuntu | Humor | |
| Du kan gøre det med | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg har fundet dette program | Domiino | Installationshjælp | |
| Skal man købe en | ubuntu | Humor | |
| Skal man købe en telefon | ubuntu | Humor | |
| Google laver ikke deep | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Cave Story+ | thorbjørntux | Software | |
| databaser | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| http://www.youtube.com/watch? | ubuntu | Humor | |
| Aha! Og hvem skal | Domiino | Løst og fast | |
| Nå, fandt i hvert fald en | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Vi der forholder os til | Domiino | Løst og fast | |
| Det har du så din | Domiino | Løst og fast | |
| Cave Story+, | thorbjørntux | Software | |
| #66Udover at jeg er enig, | Domiino | Løst og fast | |
| Den frihed du kender i | Domiino | Løst og fast | |
| #64 Det er jo det Marlar. | Domiino | Løst og fast | |
| Man kan vel konkludere at | Domiino | Løst og fast |