Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #2Jeg forstod på dig at du | bigblop | Hjælp generelt | |
| Hvis jeg cd'er til (på | bigblop | Hjælp generelt | |
| Er det normal at linux | bigblop | Hjælp generelt | |
| Point taken. Sådanne | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Jeg har beholdt Mint 13. Det | marlar | Software | |
| Er der egentligt nogen af | marlar | Hardware | |
| grunden til at bruge | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Hej Jeg så her, at man | marlar | Hardware | |
| #14Undskyld svartiden, | Mystery Train | Installationshjælp | |
| kan ikke helt følge | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Jeg sidder og overvejer | marlar | Software | |
| Jammen hvad skal man | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Hvis du ved du kommer til at | Mystery Train | Installationshjælp | |
| RE: 0 | marlar | Software | |
| Hej Du kan også vælge, at | marlar | Software | |
| #9 standby kræver | Mystery Train | Installationshjælp | |
| så kom der styr på det :-) | Mystery Train | Installationshjælp | |
| hibernate er suspend til | Mystery Train | Installationshjælp | |
| hvis man ikke benytter | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Apple er 90% | Domiino | Løst og fast | |
| RE: Desværre teoretisk for mig, | persen61 | Hardware | |
| #11 Kører du med nightly | jan.k | Hjælp generelt | |
| Når jeg snakker | Domiino | Løst og fast | |
| det er lidt spild af | Mystery Train | Installationshjælp | |
| #0 Så sandt så | Domiino | Løst og fast | |
| Når jeg snakker indtjening, | Domiino | Løst og fast | |
| Du kan også helt skippe at | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Du skulle prøve og kigge | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #4 Sådan ! Et klart og | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Kommer an på frygteligt mange ting | Mystery Train | Installationshjælp | |
| #2 Ved en default install | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Efter den gode lange pause | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Hej, prøv at læse dette: | Mystery Train | Installationshjælp | |
| Desværre teoretisk for mig, | persen61 | Hardware | |
| Nu har vi jo heldigvis | Domiino | Løst og fast | |
| OK | fettouhi | Software | |
| Det virker fint for mig | fettouhi | Software | |
| Nu har vi jo heldigvis fået | Domiino | Løst og fast | |
| #70 Har desværre ikke tiden | fettouhi | Software | |
| Greasemonkey hjalp | fettouhi | Software | |
| Bruger både NVIDIA og et | Domiino | Hardware | |
| Apple er kanon til at | Domiino | Løst og fast | |
| PengPod..... troede | Domiino | Løst og fast | |
| Pengpod Linux Tablet | Domiino | Løst og fast | |
| Om få år er der flere | Domiino | Løst og fast | |
| Et dyr der har levet længe | Domiino | Løst og fast | |
| tag et kik på Nexus | Domiino | Løst og fast | |
| Min kone (1)snakker med en | Domiino | Løst og fast | |
| Ja tak :) | Anonym | Løst og fast | |
| Nvidia | Domiino | Hardware |