Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Mon ikke det er fordi | thorbjørntux | Software | |
| #9 Mon ikke det er fordi at | thorbjørntux | Software | |
| #15 Min kones gamle bærbare er da 8 år gammel | Domiino | Løst og fast | |
| #31 Nåja for at blive i den | Domiino | Løst og fast | |
| Mit indlæg var ikke rettet | Domiino | Løst og fast | |
| Palde mener vel bare at | Domiino | Løst og fast | |
| #26 og #28 Palde mener vel | Domiino | Løst og fast | |
| Mint 14 er en del hurtigere | marlar | Software | |
| #26Jeg er 100% enig, og som | Domiino | Løst og fast | |
| #0 - glimrende indlæg Som | Domiino | Løst og fast | |
| Jamen jamen, hvorfor alt det | thorbjørntux | Software | |
| Godjul | marlar | Linuxin.dk | |
| Du kan få et akademy-link | thorbjørntux | Software | |
| Tak for korrektionen. Jeg | thorbjørntux | Software | |
| #5Det er altså kun 7 år | thorbjørntux | Software | |
| #2 Tak for link. Nu fik jeg | thorbjørntux | Software | |
| Brugerne vil kunne se | thorbjørntux | Software | |
| Long term, vil vi kunne se | thorbjørntux | Software | |
| Du skal under alle | flaben | Hjælp generelt | |
| Der er dog andre Apple | Domiino | Løst og fast | |
| Sda og sdb | flaben | Hjælp generelt | |
| Okay, ja det er muligt.If | flaben | Hjælp generelt | |
| #2 Hvis man ikke skulle | marlar | Linuxin.dk | |
| God jul til alle ! :) | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg tror altså at han mener | flaben | Hjælp generelt | |
| Hvis man ikke skulle spise | marlar | Linuxin.dk | |
| Det er noget som jeg ind i | flaben | Hjælp generelt | |
| Re: God Jul | marlar | Linuxin.dk | |
| Meen til et produkt der | Domiino | Løst og fast | |
| The Humble Indie Bundle 7 | thorbjørntux | Software | |
| Der er en mulig forklaring | marlar | Hardware | |
| Hvad hedder dit DVD | marlar | Hardware | |
| Det er da en PC. Intel i7 | Domiino | Løst og fast | |
| differencen mellem | Domiino | Løst og fast | |
| Meen til et produkt der | Domiino | Løst og fast | |
| Vi har førhen solgt andre | marlar | Hardware | |
| Jeg tror at man kan | Domiino | Løst og fast | |
| Jeg havde indtil fornyligt | Domiino | Løst og fast | |
| Og jeg ved nu ikke hvor | Domiino | Løst og fast | |
| Jeg glemte at nævne at | Domiino | Løst og fast | |
| Et ganske godt eksempel | Domiino | Løst og fast | |
| 4 år senere gik også | Domiino | Løst og fast | |
| Er langtidsholdbarhed | Domiino | Løst og fast | |
| Det burde virke også | flaben | Hjælp generelt | |
| Men kvaliteten af deres | Domiino | Løst og fast | |
| Det kan da sagtens tænkes | flaben | Hjælp generelt | |
| KDE 5 har været under | thorbjørntux | Software | |
| Lad vær med at bruge | marlar | Hardware | |
| Spændende! Hvilke nye | thorbjørntux | Software | |
| Hvad hedder dit DVD drev? | marlar | Hardware |