Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Super du fandt svaret | McCleod48 | Software | |
| #0En af forskellene på | Domiino | Installationshjælp | |
| Når jeg selv kaster | McCleod48 | Software | |
| Når jeg selv kaster | McCleod48 | Software | |
| Det lyder som om du | McCleod48 | Software | |
| Hvis du er ligeglad med | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hvordan fjerner man Java | McCleod48 | Software | |
| Så for lige at gentage | McCleod48 | Software | |
| dependencies | McCleod48 | Software | |
| Jeg kunne dog | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Så kommer problemet | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Så kommer problemet vel, | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Så for lige at gentage | McCleod48 | Software | |
| Så får lige at gentage | McCleod48 | Software | |
| Du kunne starte med at | McCleod48 | Software | |
| Du kunne starte med at | McCleod48 | Software | |
| Kan man logge ind på | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #Tukanfan Kan man logge ind | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #1, tak for svaret, men i en | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #6 husker og have læst der | Domiino | Installationshjælp | |
| #2 Det er mulighed for | Domiino | Installationshjælp | |
| #2 Det er mulighed for og | Domiino | Installationshjælp | |
| Man opdaterer da kun | Domiino | Installationshjælp | |
| Så når du genstarter | McCleod48 | Software | |
| geninstallere den hver | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg kan ikke uddybe det | McCleod48 | Software | |
| #11 Altså bortset fra der | jan.k | Hjælp generelt | |
| Er det med Touchwiz? | jan.k | Hjælp generelt | |
| Du kan muligvis optimere | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg ville ikke anbefale at | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg kører Android Jelly | jan.k | Hjælp generelt | |
| Uanset hvad jeg gør, | McCleod48 | Software | |
| Men jeg bryder mig slet | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det virker mere og mere | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvad vil du have | McCleod48 | Software | |
| Kan du uddybe? | McCleod48 | Software | |
| Åhh jeg er sgu da også | Anonym | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det vil ikke hjælpe. | Domiino | Hardware | |
| Det er forkasteligt | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hmmm... ser da meget finer | jan.k | Hjælp generelt | |
| Men ikke når det skal | jan.k | Hjælp generelt | |
| libnss-mysql | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Har I nogen erfaringer | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Både dropbox og UbuntuOne | Domiino | Hjælp generelt | |
| Som jeg altid siger Nvidia | Domiino | Hardware | |
| Add det liner noget apple | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er lidt en trend | jan.k | Hjælp generelt | |
| rsync | Domiino | Hjælp generelt | |
| True story :) and sad... | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det bare synd de taler | jan.k | Hjælp generelt |