Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Har købt den på ebay for | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Well, jeg tror du skal | z4ndx | Programmering | |
| Tak for jeres beretninger | eggtux | Hardware | |
| En hjemmeside er vel i bund | z4ndx | Programmering | |
| Dårlige Erfarringer | eggtux | Hardware | |
| Har du root på maskinen? | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Ved ikke hvor brugbare mine | eggtux | Hardware | |
| Jeg ved desværre ikke | speedfreak | Hjælp generelt | |
| #8 Glimrende Jan og tak for | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ja men man kan ikke | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Hej Nu kan man også få | jan.k | Hjælp generelt | |
| Re: Android & ext4 diske | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Præsentationen af | cb400f | Software | |
| Dejligt at se. Forhåbentlig | McDonnell | Software | |
| Svaret er ja, hvis du | jan.k | Hjælp generelt | |
| ny driver løser det ikke (desværre) | jan.k | Hjælp generelt | |
| Den der pengstick har | Thumb | Hardware | |
| Så er der åbnet op for | Marcus | Nyhed | |
| Re: optimus | jan.k | Hjælp generelt | |
| Kan CrossOver | Marcus | Nyhed | |
| #3 Jo, men artiklen er fra | jan.k | Hjælp generelt | |
| Optimus? | jan.k | Hjælp generelt | |
| Kan CrossOver installeres | Marcus | Nyhed | |
| Linux Mint 14 | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det ser bare rigtig | cb400f | Software | |
| Det ser godt ud. Mobil | cb400f | Software | |
| Video af UI: | cb400f | Software | |
| Linux Mint 14 Nadia er udgivet | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det virkede ikke ved mig da | fettouhi | Software | |
| Ved mig virkede det allerede | fettouhi | Software | |
| Har hørt noget om at | mpl | Løst og fast | |
| #33Disken skal ikke | cb400f | Nyhed | |
| Tak det vil jeg prøve | maxt3r | Installationshjælp | |
| Har hørt noget om at man | mpl | Løst og fast | |
| Så vidt jeg husker bruger | mpl | Løst og fast | |
| http://www.supergrubdisk.org/ | cb400f | Nyhed | |
| fejl under installation af open suse 12.2 | cb400f | Nyhed | |
| Begge metoder bruger | mpl | Løst og fast | |
| Jeg er overbevist om, | paldepind | Software | |
| #8 Omkring keyboard layout i | maxt3r | Installationshjælp | |
| Dog har jeg nogle problemer | maxt3r | Installationshjælp | |
| Ja det er et lækkert | maxt3r | Installationshjælp | |
| Jeg ved ikke om dette | mpl | Løst og fast | |
| Det har længe undret | mpl | Løst og fast | |
| De har vist dog fået lavet | fettouhi | Software | |
| fettouhi | Software | ||
| http://www.version2.dk/artike | fettouhi | Software | |
| Hvis det bare er lyd, så | de_trix | Multimedia / lyd / video etc. | |
| LØST | hoppendekanin | Hardware | |
| Du kan søge efter features | de_trix | Multimedia / lyd / video etc. |